Aplikacije in nagradne igre


Nagradne igre so sredstvo intrigiranja uporabnikov. Vašo spletno ali Facebook stran naredijo interaktivnejšo in zanimivejšo, tako da se uporabniki raje vračajo in k všečkanju strani povabijo tudi svoje prijatelje.
S pomočjo aplikacij lahko tudi na družabnih omrežjih pridobimo kontakte novih potencialnih kupcev, ali zgolj nagradimo naše sledilce za njihovo zvestobo.

Primeri spletnih aplikacij


  • prijava na mailing sporočila (lahko se poveže tudi z Mailchimp orodjem)
  • Videokanal (povezava z Youtube za objavo videoposnetkov)
  • Fotogalerija (povezava z Instagram omrežjem)
  • predstavitev storitev, informacije, ....
  • prenos koristnega priročnika
  • razne nagradne igre

Vse o nagradnih igrah


Nagradne igre se na družabnih omrežjih, predvsem Facebooku, dobro obnesejo, saj so uporabniki zanje visoko angažirani – v zameno za nagrado pa mi pridobimo nove sledilce in kontakte za nadaljno promocijsko komuniciranje.

Nagradne igre na Facebooku so organizirane na način, da uporabnike spodbujajo k interakciji med člani omrežja. Posredno se na tak način sproži efekt „snežne kepe“, saj se zabavne in kreativne nagradne igre razširijo tudi na druga omrežja. To omogoča hitro pridobivanje novih sledilcev ter s tem povečanje števila sledilcev in izgradnjo baze, ki se jo lahko direktno nagovarja, tako na Facebooku kot v mailingih. Nagradne igre se izdelujejo in vodijo delajo preko namenskih aplikacij, lahko pa tudi preko časovnice, vendar je tem težje slediti in od z njimi od sledilcev ne pridobimo kontaktnih podatkov za nadaljne komuniciranje in izgradnje baze.

Nagradna igra na omrežju Facebook


Nagradno igro umestimo znotraj okolja Facebook, kjer se v namen izvedbe nagradne igre oblikuje posebno aplikacijo, izpostavljeno med zavihki. Kreativno rešitev izpostavimo z vodilno sliko pri vstopu v aplikacijo, kjer uporabnika nagovorimo k sodelovanju v nagradni igri. Uporabniku se nato odpre aplikacija, ki mu omogoči sodelovanje v nagradni igri. Nagradna igra je lahko zelo preprosta (1 korak: odgovori na nagradno vprašanje) ali kompleksna. Ob uspešnem sodelovanju lahko uporabnika povabimo še k všečkanju strani, vendar naj bo glavni cilj nagradne igre pridobiti kontakt (e-mail naslov) za nadaljne komuniciranje.

Primer možnih nagradnih iger:
  • nagradno vprašanje z enostavnimi odgovori (izbirni gumbi ali podaj odgovor)– enostavna nagradna igra
  • fototekmovanje z glasovanjem
  • lov na skriti zaklad (multiplatformna nagradna igra za spodbujanje obiska na spletni strani)
  • itd....


Priporočamo, da je vsaka nagradna igra podprta tudi z oglaševanjem na Facebooku, da zanjo izve čimveč ljudi.


Pridobite nove kupce preko nagradne igre!


Pokličite nas na 082 001 793 ali nam pišite na #EM#696f646c4460626e7c6678257f64#EM#