Edinet B2B poslovanje


Edinet je poslovna aplikacija namenjena poslovanju med podjetji. Omogoča brskanje, pregledovanje in naročanje izdelkov, pregledovanje zgodovine naročil, oddajo reklamacij, mobilno naročanje za komercialiste na terenu, oddajo ponudb v trenutku pogajanj, analitiko za poslovno odločanje in še marsikaj. Modularna zasnova in brezhibna integracija z vsemi večjimi ERP in CRM sistemi so v središču pozornosti razvijalcev. 
Razvoj mobilnih tehnologij in pravi razcvet spletnih trgovin odpirata nove priložnosti v poslovanju med podjetji. Edinet je na nek način B2B (business to business) spletna trgovina vendar razvita na dejanskih zahtevah podjetij, katera so protiutež razvojnim inženirjem. Tako je Edinet presek vsakodnevnih izzivov iz obeh svetov. Ravno prav tehnično dovršen, da ni prezahteven in ravno prav prilagodljiv potrebam podjetij v B2B poslovanju. 

Z Edinetom je poslovni ekosistem na voljo 24/7 saj je posebej prilagojen tudi za mobilno uporabo. Nič več nerodnih prenosnih računalnikov, le pametni telefon ali tablični računalnik, in vaši komercialisti že lahko opravljajo svoje delo, kadarkoli in kjerkoli! 

Tehnična rešitev omogoča uporabo Edineta na vseh glavnih operacijskih sistemih brez inštalacije (iOS, Android, Windows, Ubuntu). Modularna zasnova omogoča nakup po meri. Zakaj bi podjetja plačevala za funkcionalnosti, ki jih ne potrebujejo? Komercialisti in kupci na ekranu vidijo samo tiste gumbe in funkcionalnosti katere dejansko uporabljajo. Nič več zmede z neštetimi ikonami! Tehnologija se mora prilagajati uporabniku in v Edinetu je to glavno vodilo.

Izvorni problem in rešitev

Naročanje izdelkov v B2B odnosu med podjetji v veli večini poteka po ustaljenih - tradicionalnih kanalih. To pomeni, da se naročila sprejemajo preko telefona, e-maila, excelovih razpredelnic, izpolnjenih obrazcev preko faxa in z osebnih obiskom, ko komercialist pobere naročila na terenu in zapiše v posebno knjigo naročil ali svoj prenosni računalnik. V večini primerov to pomeni, da se naročila še enkrat prenašajo, pretipkajo v hišni sistem podjetja (ERP ) in pogostokrat še v vrsto drugih dokumentov (sledenje prodaji, uspešnost posameznika, uskajevanje zalog in druge analitične tabele). Vse našteto je nujno, da podjetje kakovostno opravlja svoje delo. Ti procesi pa so povezani tudi z napakami človeškega faktorja, z neštetimi e-maili in telefoni pri usklajevanju med različnimi oddelki in seveda posledično tudi s stroškovno učinkovitostjo podjetja. 

Edinet ponuja rešitev s katero bodo ključni poslovni procesi postali jasnejši in bistveno hitrejši! Porabljeni čas za izvedbo naročila na terenu je lahko vsega 2-3 minute in sistem bo že v naslednjem trenutku sporočil skladiščnemu programu, katere artikle je potrebno pripraviti in oddati v odpremo. V dobro organiziranem informacijskem toku se skrivajo izjemni prihranki v času in denarju. Primeri že delujočega Edineta so v nekaterih podjetjih omogočili oddajo naročila do 15h in odpremo do 16h istega dne. To pa pomeni hitrejši obrat zaloge, kar je pogosto lahko odlična optimizacija poslovanja.

edinet

Edinet je torej orodje, zasnovano za ljudi v podjetju in ne zgolj za podjetje, kot tako.

Komu je namenjen

Največji doprinos Edineta bodo čutila podjetja, ki se ukvarjajo s prodajo izdelkov. Edinet podpira tudi B2B poslovanje v storitvenem sektorju, denimo naročila servisnih storitev. Največja dodana vrednost trenutno razvitih modulov je optimizacija procesa naročanja (prodaja) in sprejemanja reklamacij, se pa moduli aktivno razvijajo in dodajajo v nabor. 
 
Edinet ni namenjen samo končnemu uporabniku, aplikacijo lahko kupijo tudi druga podjetja, ki se ukvarjajo s poslovno informatiko ( npr. integratorji ERP in CRM sistemov), ki bi svojim naročnikom radi ponudili dodatne storitve. Za tovrstne kupce imamo pripravljen "affiliate" program. 

Povezljivost z vsemi večjimi ERP in CRM programi


10 letne izkušnje v razvoju poslovnih aplikacij so nam pokazale, da sta fleksibilnost in personalizacija aplikacij odločilnega pomena za brezhibno integracijo v obstoječe poslovne procese naših klientov. Edinet lahko uporabljate na vseh pametnih telefonih, tabličnih in namiznih računalnikih z neposredno povezavo v vaš ERP in CRM program.

odoo  pantheon  icenter

 

B2B moduli

Edinet je modularno zasnovana b2b poslovna aplikacija ki vam omogoča nakup zgolj tistih funkcionalnosti, ki jih dejansko potrebujete. Vaši komercialisti in kupci bodo na ekranu videli samo tiste gumbe in funkcionalnosti, ki jih dejansko uporabljajo. Nič več zmede in vprašanj kam naj kliknem! Osnovni Edinet vsebuje module izdelki, partnerji in naročila, ter omogoča nadgradnjo z dodatnimi moduli:

  1. Izdelki (online katalog)
  2. Naročila
  3. Partnerji
  4. Reklamacije
  5. Dokumentacija
  6. Analitika
  7. Generator kataloga
  8. Povezava z ERP sistemi in druge integracije
  9. Dodatne funkcionalnosti: avtomatsko obveščanje, finančna kartica, nivoji uporabnikov, varnostni certifikati in še več


  
EDINET je prejel SREBRNO PRIZNANJE najboljšim inovatorjem 
severnoprimorske regije za leto 2016!
inovativna slovenija