Google Adwords oglaševanje


Oglaševanje na iskalniku Google se izvaja preko Google Adwords oglaševalskega sistema, ki nam nudi številne možnosti oglaševanja in doseganja potencialnih kupcev. Google je najbolj uporabljan iskalnik in prav je, da smo na njem vidni!
Na Googlu lahko oglašujemo na več načinov. Najbolj priljubljeno in enostavno je oglaševanje s pomočjo tekstovnih oglasov preko zakupa ključnih besed (Google Search) ali oglaševanje po zakupljeni Googlovi mreži znotraj znotraj omrežja Google Dispay Network. Ta obsega spletne strani z raznoliko vsebino, kjer se lahko prikazujejo tekstovni oglasi, grafični oglasi, video oglasi... Med znanimi spletnimi strani, ki Googlu nudijo oglasni prostor so npr. New York Times, YouTube, Guardian, Gmail, ipd.

Kako deluje oglaševanje preko ključnih besed

Uporabnik na iskalniku Google opravlja poizvedbo s ključno besedo oz. besedno zvezo. Če smo to poizvedbo oz besedo zakupili preko Google Adwords, se med rezultati iskanja pojavi tudi naš oglas na izpostavljenih mestih. Na ta način omogočimo, da uporabnik izve za našo ponudbo.

Pošljite nam email sporočilo na #EM#696f646c4460626e7c6678257f64#EM#
ali pokličite na 082 001 793 in skupaj bomo našli
optimalno rešitev za izboljšanje vaših rezultatov!



7 razlogov ZA Google oglaševanje:

  1. Takojšnja prisotnost na TOP pozicijah na Googlu. Na iskalniku postanete vidni takoj po zagonu oglaševanja, brez čakanja!
  2. Dosezite prave ljudi ob pravem času. Kupci vas bodo našli točno takrat, ko potrebujejo izdelke, ki jih vi ponujate. Tako povečate možnosti za konverzije.
  3. Pritegnite več strank. Pridobite nove obiskovalce na vašo spletno stran in povečajte prodajo.
  4. Plačate samo za rezultate. Adwords oglaševanje računa samo dejansko opravljene klike na besedilne oglase, ne prikazov.
  5. Izmerljiva učinkovitost. Za vsako kampanjo, oglas in ključno besedo lahko spremljamo rezultate in tudi učinkovitost ključne besede. Tako vedno točno vemo, kaj ljudi pritegne in kaj prodaja.
  6. Fleksibilno oglaševanje. Oglasni proračun se lahko poljubno prilagaja glede na trenutne potrebe, sezone in prodajne akcije.
  7. Mobilno oglaševanje. Oglasi se lahko prikazujejo na vseh napravah, tako namiznih računalnikih, kot prenosnikih, tablicah in mobilnikih,

Kako do uspešnega oglaševanja?


Vedno je najprej potrebno vedeti, kje smo, kaj želimo doseči in KAKO bomo to dosegli. Zato najprej preučimo vašo ponudbo, panogo in konkurenco, trende iskanja in začrtamo smernice vašega oglaševanja na Googlu.

Na podlagi strategije, vašega proračuna in ciljev, ki jih želite doseči, pripravimo vašo oglaševalsko kampanjo (ali več njih) - izberemo ciljno publiko, ključne besede, začrtamo strukturo kampanje in pripravimo oglase.

Tudi po zagonu oglaševanja redno spremljamo aktivne kampanje s pomočjo analitike, da preverjamo uspešnost in doseganje ciljev. Na podlagi rezultati po potrebi optimiziramo kampanje, ključne besede in / ali oglase, da se izbranemu cilju kar najbolj približamo. 

Darilo za nove oglaševalce!


Je oglaševanje na Googlu za vas novost? Vsak začetek je težak, zato podjetjem, ki se z oglaševanjem na Googlu srečujete prvič, nudimo darilo v obliki dobroimetja na vašem oglaševalskem računu! Tako lahko dosežete še več strank. Pokličite nas in preverite!

Želite oglaševati na Googlu?

Pošljite nam email sporočilo na #EM#696f646c4460626e7c6678257f64#EM#
ali pokličite na 082 001 793!


Za izvajanje Google oglaševanja imamo pridobljen Adwords Certifikat in smo član Google Partner programa.