ODOO (OpenERP) spletno poslovodenje


ERP - enterprise resource planning. Sodobno poslovanje zahteva informirane odločitve. Z ODOO online ERP-jem lahko kadarkoli dostopate do poslovnih podatkov. Izjemna fleksibilnost in številne aplikacije za pomoč prodajnikom, skladiščnikom, serviserjem, oglaševalcem, administraciji in vodstvu bodo v vaše podjetje vpeljale poslovne procese, ki temeljijo na podatkih in ne na intuiciji! Postanite informirano podjetje!
odoo logo rgb


ODOO je odprtokodni ERP  (Enterprise Resource Planning) program. Avtorji so poskrbeli za odprtokodno licenco kar omogoča brezplačno uporabo. ODOO je dvoplastno zgrajen iz strežniškega dela, ki skrbi za logiko in povezovanje z bazo podatkov in spletnim uporabniškim vmesnikom. Ta skrbi za predstavitev informacij na uporabniku prijazen in pregleden način. Tako se lahko ODOO prilagodi vsakemu podjetju. ERP sistem ODOO je modularno zasnovan kar pomeni, da se v ogrodje namestijo različne aplikacije. Ta način zagotavlja, da uporabniki v programu vidijo samo tiste funkcije, katere potrebujejo za svoje delo in ne vseh funkcionalnosti programa zaradi katerih postanejo konkurenčni programi prezahtevni in počasni za uporabo.

CRM informacijski sistem za podporo prodaji

Vsako podjetje je odvisno od prodaje. Z ODOO CRM aplikacijo boste vašim prodajnikom omogočili natančno spremljanje vseh aktivnosti obstoječih strank in v prodajni lijak vključili nove priložnosti. Grafični pregled prodajnega cikla omogoča hitro spremljanje odprtih aktivnosti vseh članov prodajne ekipe. Vsak prodajnik spremlja samo svoje stranke, management pa ima upogled v celotno prodajo v realnem času. Izčrpna poročila vam omogočajo pregled doseganja prodajnih rezultatov, vsa poročila pa lahko natisnete ali izvozite v PDF.

Priprava ponudb in pogodb v oblaku

Ali so vaše pogodbe še vedno shranjene na papirju in vsakič, ko jih potrebujete, brskate med neskončnimi arhivi? Čas je za spremembo! Vsako dobljeno priložnost hitro spremenite v ponudbo, potrjena ponudba pa samodejno pripravi pogodbo, ki je osnova za prodajo ali projektno vodenje.

Pos in davčna blagajna

Odoo omogoča pravo blagajniško poslovanje. Podprte so vse glavne blagajniške naprave, od ekranov na dotik, termičnih tiskalnikov, dodatnih ekranov pa vse do čitalnikov črtnih kod. Blagajna je popolnoma integrirana z zalednim sistemom, kar omogoča enostavno prodajo tako neznanim kot obstoječim strankam v povezavi s CRM sistemom. Spletna zasnova blagajne omogoča tudi uporabo mobilne blagajne, tako lahko podjetje sprejema plačila in fakturira tudi na terenu. Še ena posebnost je tudi integracija enostavnega spletnega plačevanja preko PayPal in drugih plačilnih sistemov. Odoo POS terminal prinaša tudi blagajno prilagojeno gostilniškemu poslovanju z možnostjo grafičnega razporejanja miz. V Editorju smo razvili lasten POSBox terminal, ki omogoča popolno prilagoditev Odoojevega POS terminala vsakemu poslovnemu okolju, zagotavljamo pa tudi popolno združljivost z novo slovensko zakonodajo o davčnih blagajnah s povezavo na državno infrastukturo.

Projektno vodenje

Vzporedno vodenje večjega števila projektov na pregleden način. Aplikacija s časovnicami, fazami, gantt pregledom, dodeljevnajem nalog, sledenjem času in analitično filtracijo omogoča optimizacijo na vseh vrstah projektov. Ne glede na to ali upravljate z enim velikim ali veliko malimi projekti je Odoo Projektno vodenje prava rešitev za vas.

Računovodstvo in prodaja

ODOO modul za računovodstvo vam bo omogočil, da boste lahko vodili pripravo in izdajo vaših računov za stranke na podlagi naročilnic, odpremnic, pogodb, projektov ali rekurzivno na nastavljeno obdobje ter nadzorovali vaše stroške. S slednjem plačil vaših strank je možna tudi avtomatska priprava opominov za učinkovito izterjavo dolgov. Ker modul omogoča nastavitve ustreznih računovodskih kontov pa je izvoz podatkov za nadaljno računovodsko obdelavo že ustrezno knjižen. Modul računovodstvo pokriva potrebe administracije srednjih in malih podjetij.

Skladišče

Ste proizvodno podjetje ali trgovsko podjetje z veliko artikli? Organizirajte si skladišča z ODOO aplikacijo za skladiščenje. Sledenje zalogi, lokacijam, inventuri, EDI povezljivost z drugimi programi in popolna sledljivost izdelkov od kupca do dobavitelja. Inovativni dvostavni sistem vodenja zalog vam omogoča transparentno spremljanje vsakega artikla v vsakem trenutku. Sistem skladiščenja omogoča spremljanje zalog preko FIFO in LIFO metod vrednotenja, omogoča več skladišč in virtualne lokacije znotraj skladišč, sledenje s črtnimi kodami, upravljanje s konsegnacijskimi skladišči in enostavno vodenje inventure. 

Obveščanje

ODOO nadgrajen z modulom obveščanje omogoča pošiljanje e-pošte med vašimi zaposlenimi in kupci. Če vam e-pošta ne zadostuje lahko aktivirate tudi klepetalnico s katero lahko gradite svoje interno socialno omrežje.

Upravljanje človeških virov

Vsi vaši zaposleni lahko dobijo dostop do ODOO aplikacije za HRM, katera omogoča natančno sledenje delovnemu času, prisotnosti na delovnem mestu, časovnicam zaposlenih, dopustov in veliko več. Zagotovo na vaš naslov prispe veliko število prošenj za zaposlitev, študentsko delo in praktično izobraževanje. Kvalitetno sledenje vsem potencialnim bodočim sodelavcem je lahko svojevrstna konkurenčna prednost. Dobre ljudi je težko najti in z ODOO boste lažje sledili vsem prijavam, opravljenim intervjujem in kolektivnim pogodbam. Prav tako lahko na enem emstu hranite vse dogovore z zunanjimi projektnimi sodelavci. 

Poslovna analitika - BI

Sodobno podjetje se v konkurenčnem okolju vsakodnevno srečuje z zahtevnimi poslovnimi odločitvami. Kvaliteta odločitev je neposredno povezana s kvaliteto poslovnih informacij, ki jih vodstvo ima. ODOO vam omogoča pripravo raznovrstnih navzkrižnih poizvedb izmed vseh nameščenih modulov in avtomatskim prikazom v nadzorni plošči.

Prilagojen slovenski zakonodaji

Na Editorju že več let skrbimo za prilagoditve Odoo rešitve slovenski zakonodaji. To vključuje tako prilagoditev kontnih načrtov za javne ustanove ter podjetja, kot posebne razširitve, ki so potrebne za pravilno poslovanje v slovenskem in mednarodnem okolju. Poleg razširitev, ki so prosto dostopne, pa smo na Editorju razvili tudi nekaj lastnih razširitev, ki omogočajo lažje poslovanje v domačem okolju:

  • Modul za izstavljanje in kniženje avansnih računov (modul Avansni računi).
  • Razširitev stroškov zaposlenih s potnimi nalogi (modul Potni nalogi).
  • Razširitev POS blagajne z unovčevanje bonov in vavčerjev
  • Rešitev za davčne blagajne s povezavo na državno infrastrukturo
  • Integracija z myPortal CMS sistemom (sinhronizacija, artiklov, zalog in naročil) 

 

2 milijona uporabnikov in močna razvojna skupnost zagotavljajo hiter razvoj ODOO ERP programske rešitve


Za več informacij in ponudbo, prosimo izpolnite spodnji obrazec:


...

Lahko nam tudi pišete na na #EM#696f646c4460626e7c6678257f64#EM# ali nas pokličete na 082 001 770!