Optimizacija spletnih strani


Nobena skrivnost ni, da ljudje vedno več brskajo po spletu. Dejstvo pa je, da več kot 80% uporabnikov spleta pregleda le prvo stran na iskalnikih. Ali ste vidni?

Oglaševanje v spletnih medijih in na iskalnikih je glede na učinkovitost za večino podjetij najcenejši način samopromocije.

Izboljšanje vidnosti in rangiranja na iskalnikih se izvaja na 2 načina:

  1. s pomočjo plačanega oglaševanja preko Google Adwords
  2. s pomočjo dolgoročnega izboljšanja organskega pozicioniranja med zadetki na iskalniku (SEO optimizacija).

Če poskušamo vplivati na naravne oz. organske rezultate iskanja v iskalnikih, govorimo o optimizaciji za iskalnike (Search Engine Optimization - SEO). Ko govorimo o plačanih, oz. sponzoriranih rezultatih iskanja, pa je to oglaševanje v iskalnikih.


Optimizacija spletnih strani


Optimizacija spletnih strani za iskalnike je skupek aktivnosti, ki jih izvajamo na spletnih straneh, da dosežemo čim višje pozicije na spletnih iskalnikih. Trendi kažejo, da močno narašča število ljudi, ki za iskanje informacij najprej uporabijo splet. Pri tem si večina pomaga z iskalniki, med katerimi močno prednjači Google.

SEO optimizacija je učinkovito orodje za izboljšanje pozicioniranja strani v iskalnikih, s katerim izboljšamo vidnost spletne strani in prepoznavnost podjetja, oz. blagovne znamke. S tem dosežemo, da stran obišče večje število aktivnih iskalcev, kar poveča možnost prodaje in viša konkurenčno prednost.

Večina ljudi klikne na enega od zadetkov na prvi strani iskalnika, saj te informacije zaznavajo kot najbolj relevantne, pri čemer je v splošnem prvi zadetek prepoznan kot vodilni ponudnik v panogi. Višja pozicija tako zagotavlja večje število obiskovalcev spletne strani in posledično večjo možnost prodaje.

Statistika namreč pravi, da 80% uporabnikov iskalnika Google klikne na zadetke prve strani, le 20% pa z iskanjem nadaljuje na drugo stran. Predstavljajte si torej, da bi bila vaša spletna stran za izbrano ključno besedo na PRVI STRANI! Višja pozicija => Večji promet = Več strank!

Ker so rezultati zadetkov v iskalnikih močno odvisni od tega, koliko truda vložite v vašo pozicijo v iskalnikih v primerjavi s tem, koliko truda vloži vanje vaša konkurenca, je priporočljivo aktivno delati na optimizaciji in oglaševanju ter tako višati lastno pozicijo. Najboljše rezultate prinašajo prva stran zadetkov in top pozicije (prvo, drugo in tretje mesto).

Niste med prvimi?

Stopite v stik z nami in skupaj bomo preverili, kako izboljšati vaše pozicije in kako vas predstaviti na iskalniku Google. Pokličite nas na 082 001 793 ali pišite na #EM#696f646c4460626e7c6678257f64#EM#