Kako smo z Google Adwords oglaševanjem podvojili obisk strani


Top pozicije na iskalniku Google so vedno bolj cenjene, saj večina uporabnikov ne pogleda na 2. stran zadetkov iskanja. Ravno zato je toliko bolj pomembno, da nam uspe predstaviti ponudbo na 1. strani.
Organske rezultate je včasih težko doseči in traja dolgo časa, lahko pa zelo hitro postanemo vidni z uporabo Google oglasov, saj se oglasi začnejo prikazovati takoj po zagonu oglasne kampanje, torej postanemo vidni brez nepotrebnega čakanja.

Izziv


Spletna stran Aluk.si predstavlja ponudbo alu oken, vrat, profilov in drugih aluminijastih izdelkov. Naročnik se je obrnil na nas, saj je opazil nizko obiskanost spletne strani. Po temeljiti analizi smo ugotovili, da je stran bila izdelana že nekaj let nazaj in torej ni več ustrezala zadnjim Googlovim zahtevam za dobro indeksiranje, saj ni bila mobilnikom prijazna, prav tako se na strani ni veliko dogajalo, zato jo je skozi čas Google postavil nižje na zadetke iskanja.

Zato smo se odločili, da obstoječo stran temeljito prenovimo, jo predstavimo v responsive tehnologiji in z upoštevanjem sodobnih smernic za prijazno uporabniško izkušnjo, v vmesnem času pa investiramo v Google Adwords oglaševanje, ki bo v kratkem času prineslo sveža relevantna povpraševanja.

Ob objavi nove spletne strani uredimo še SEO optimizacijo, ki bo poskrbela za vidnost na iskalniku organsko in tako za svež dotok obiskovalcev iz organskih zadetkov.

Rešitev


Odločili smo se za Google Adwords oglaševanje v search network na relevantne ključne besede z besedilnimi oglasi, saj lahko tako potencialne kupce nagovarjamo točno v trenutku, ko iščejo izdelke, ki jih mi ponujamo. Tako močno povečamo možnosti za konverzije, povpraševanja in prodajo.


Ciljano oglaševanje na ključne besede


Oglasno kampanjo smo zasnovali glede na produkte, ki jih naročnik ponuja. Ker se produkti razlikujejo, potrebuje vsak produkt svoj nabor ključnih besed in tudi svoje prilagojene oglase. Tako lahko kupcem serviramo kar najbolj relevantne oglase, ki večajo možnost za konverzije.

Redna kontrola in optimizacija oglasnih kampanj


Za dobre rezultate je potrebno oglasne kampanje redno spremljati, identificirati oglase in ključne besede, ki imajo dobre rezultate in zamenjati oglase s slabšimi rezultati. Tako lahko skozi daljše časovno obdobje zagotovimo optimalne rezultate.


Z Google oglasi do večjega obiska in več povpraševanj


Že v prvem mesecu po zagonu Google oglaševanja je naročnik opazil bistven porast obiskovalcev spletne strani, povečala pa se je tudi količina prejetih povpraševanj.

Povprečno naročnik s pomočjo Google oglaševanja prejme mesečno 795 dodatnih obiskovalcev na spletno stran, kar predstavlja kar 52% vsega prometa obiska. Tako smo s pomočjo Google oglasov obiskanost spletne strani kar podvojili.

S pomočjo Google oglasov na specifično targetirane ključne besede smo uspeli pridobiti relevantne obiskovalce spletne strani, ki jih ponudba naročnika dejansko zanima, s tem smo povečali tudi konverzije (prejeta povpraševanja).

Vse to smo dosegli z minimalnim vložkom v zakup oglasnega prostora na iskalniku Google, ki se je izkazal za odličen vir pridobivanja novih kupcev.

Želite tudi vi biti vidni na Googlu?

Pošljite nam email sporočilo na #EM#696f646c4460626e7c6678257f64#EM# 

ali pokličite na 082 001 793!


Za izvajanje Google oglaševanja imamo pridobljen Adwords Certifikat in smo član Google Partner programa.


Preberi še: