47 zgodb

  • Subvencija za e-poslovanje malih in srednjih podjetij

    AdobeStock 94815732
    Izkoristite razpis za NEPOVRATNA SREDSTVA za vzpostavitev ali nadgradnjo elektronskega poslovanja malih in srednjih podjetij v mednarodnem poslovanju.
    Obveščamo vas, da so na voljo nepovratna sredstva za vzpostavitev ali nadgradnjo elektronskega poslovanja malih in srednjih podjetij v obdobju 2017 - 2018 v okviru Javne agencije Republike Slovenije za spodbujanje podjetništva, internacionalizacije, tujih investicij in tehnologije.

    Namen in cilj javnega razpisa 


    Namen javnega razpisa je preko sofinanciranja upravičenih stroškov vzpostavitve ali nadgradnje elektronskega poslovanja podpreti MSP, ki lahko s prevzemom elektronskega načina poslovanja lažje vstopajo v globalne verige vrednosti in na nove trge, povečajo mednarodno konkurenčnost njihovega poslovanja, izboljšajo in pospešijo interakcijo s poslovnimi partnerji v tujini, učinkoviteje pošiljajo in zbirajo informacije ter izboljšajo odnose v celotni dobavni verigi.

    Cilj javnega razpisa z vidika Operativnega programa za izvajanje evropske kohezijske politike je z vzpostavitvijo ali nadgradnjo elektronskega poslovanja izboljšati možnosti MSP pri vstopu oziroma širitvi poslovanja na tuje trge in tako povečati njihovo mednarodno konkurenčnost.

    Višina sofinanciranja in sredstva na voljo


    Razmerje med namenskimi sredstvi EU za kohezijsko politiko in slovenske udeležbe za sofinanciranje operacij je za programsko območje Kohezijska regija zahodna Slovenija: 70 % EU : 30 % SLO in za programsko območje Kohezijska regija vzhodna Slovenija: 75 % EU : 25 % SLO.
    Sredstva slovenske udeležbe za financiranje operacije predstavljajo lastna sredstva upravičenca.

    Okvirna skupna višina sredstev, ki so na razpolago za izvedbo predmetnega javnega razpisa, znaša največ do 2.500.000,00 EUR. Sofinanciranje v okviru javnega razpisa bo potekalo na osnovi priglašene sheme de minimis pomoči »Program izvajanja finančnih spodbud MGRT – de minimis. Dodeljena sredstva za sofinanciranje posamezne operacije ne morejo biti nižja od 5.000,00 EUR in ne višja od 30.000,00 EUR. 

    Več informacij o razpisu in razpisna dokumentacija sta na voljo tukaj:

    Rok za oddajo vlog je 02.10.2017.

    Nadgradite svoje mednarodno poslovanje z nami


    Zaupajte nam vaše želje, mi pa uredimo vse potrebno! Pomagamo vam lahko pri vzpostavitvi in nadgradnji vašega e-poslovanja, prav tako vam pomagamo pri pripravi dokumentacije za razpis.


    Primer izračuna spletne trgovine na ključ GO.Shop GIGANT:

    • redna cena spletne strani z 1 tujim jezikom = 5.379,00 €
    • integracija z ERP sistemom Pantheon / Saop = 1.290,00 €
    • skupaj = 6.669,00 €
    • 70% subvencije = - 4.668,30 €
    • 30% vaša udeležba za plačilo = 2.000,70 €

    Preveri, kaj vsebuje in omogoča spletna trgovina na ključ GO.Shop, na voljo 2 različici Grand in Gigant! >



    KONFERENCA SPODBUDIMO DIGITALIZACIJO 

    Konferenca o spodbudah za e-poslovanje in digitalizacijo malega gospodarstva


    GZS organizira v četrtek 6. septembra OKROGLO MIZO na temo digitalizacije poslovanja. 
    Med gosti bo tudi direktor Editorja Tomaž Jug.
    Udeležba na dogodku je brezplačna, vendar je obvezna predhodna prijava.

    Več informacij in prijava na dogodek > 



    Imate posebne želje glede digitalizacije vašega poslovanja? 
    Kontaktirajte nas za ponudbo po meri in možnost subvencije!

    KONTAKTIRAJ NAS ZA VEČ INFORMACIJ!


    Za dodatna pojasnila glede razpisa in prijave prosimo kontaktirajte:

    email: #EM#696f646c4460626e7c6678257f64#EM#
    telefon: 082 001 770

    [form]

     

  • Vse o varni https povezavi in SSL certifikatih

    optimizacija za iskalnike
    Pri brskanju na spletu se v zadnjem času vedno pogosteje srečujemo s spletnimi naslovi, ki se začnejo z https://. Tisti, ki uporabljamo novejši brskalnik Chrome se v zadnjem času srečujemo tudi z opozorili „Not Secure“ v domenski vrstici, če brskalnik zasledi povezavo, ki ni zakodirana.
  • Digitalizacija veleprodaje

    edinet
    Razvoj mobilnih tehnologij in razcvet spletne prodaje odpirata nove priložnosti v poslovanju med podjetji. Svet stremi k digitalizaciji poslovanja, končno tudi v veleprodaji.
  • Akcija - začnite oglaševati na Googlu

    Vsem, ki se z oglaševanjem na Googlu srečujete prvič PODARIMO 90 €. Preveri!
    Oglaševanje na iskalniku Google je odličen kanal pridobivanja kupcev in hkrati izpostavljenosti na iskalniku, ki prinaša takojšnje rezultate in TOP pozicije. Oglaševanje je postalo nujno, kar še posebej velja za spletne trgovine in spletno prodajo.

    Zakaj oglaševati na Googlu? 
    1. takojšnji rezultati 
    2. večji obisk spletne strani
    3. izpostavljenost na iskalniku Google
    4. pritegnite več kupcev
    5. dosezite prave ljudi ob pravem času
    6. plačate samo za rezultate
    7. fleksibilno oglaševanje

    Posebna ponudba za nove oglaševalce!


    Podjetjem, ki se z oglaševanjem na Googlu srečujete prvič, nudimo posebno podporo. PODARIMO vam kar 90 € dobroimetja na vašem oglaševalskem računu, ki ga lahko izkoristite, da dosežete še več strank.

    Izpolnite obrazec ali nam pišite na #EM#696f646c4460626e7c6678257f64#EM# za več informacij.

    [form]

     
    Preverite še, kako smo z Google oglaševanjem podvojili obisk spletne strani >>


    * ponudba velja za podjetja, ki na Googlu še ne oglašujejo, ali niso oglaševala v zadnjih 3 mesecih. Za unovčenje ponudbe nas kontaktirajte!

  • S spletnim oglaševanjem do več nakupov

    google oglaševanje
    Linija kozmetike L'Erbolario temelji na kakovostnih naravnih sestavinah, izdelkih privlačnega videza in 30-letni tradiciji.
    Nudi bogat nabor izdelkov za nego obraza, telesa in las, izdelkov za zaščito pred soncem, nego otroške kože in izdelkov za dom v elegantnih embalažah.

    Izziv

    L'Erbolario je kupcem na voljo tako na specializiranih prodajnih mestih kot v obstoječi spletni trgovini. Naročnik se je k nam obrnil po pomoč, kako povečati število nakupov v spletni trgovini in okrepiti prisotnost na družabnem omrežju Facebook. Spletna trgovina naj namreč prodaja! 

    lerbolario1

    Rešitev

    Za naročnika smo v obdobju november - december 2015 testno zagnali oglaševalsko kampanjo, ki je kmalu pokazala prve rezultate.

    Ciljano oglaševanje na ključne besede

    Oglasno kampanjo na Googlu smo zasnovali glede na izdelke in topične skupine izdelkov, ki jih naročnik ponuja (nega obraza, izdelki za sončenje, nega kosmatincev, nega najmlajših,...). Različne izdelke uporabniki iščejo na različne ključne besede, zato potrebuje vsaka topična skupina svoj nabor ključnih besed in tudi svoje prilagojene oglase. Tako lahko kupcem prikazujemo kar najbolj relevantne oglase, ki večajo možnost za konverzije. Ker smo oglaševali ravno v predprazničnem obdobju, smo interesne skupine nagovorili tudi preko oglaševanja znotraj kanala Gmail s ponudbo idej za praznična darila.

    Ponovno ciljanje obiskovalcev

    Ker ima spletna stran dovolj veliko obiskanost, smo se lahko poslužili tudi remarketing / retargeting funkcij. V tem primeru na iskalniku Google ali na omrežju Facebook ponovno nagovarjamo uporabnike, ki so obiskali našo spletno stran, jo zapustili, nato pa bodisi na Googlu ponovili iskanje ali obiskali svoj Facebook profil. Ti dve oglaševanji potekata ločeno na svojih platformah in beležita visoke CTR in tudi stopnje konverzij, saj je uporabnik z obiskom naše strani že izrazil interes po naših izdelkih oz. storitvah.

    Spletno oglaševanje kot reden del marketinških aktivnosti

    Na podlagi rezultatov testne kampanje se je naročnik odločil, da z letom 2016 spletno oglaševanje postane reden del marketinških aktivnosti naročnika. Naročniku smo za fiksni oglaševalski budget postavili oglasne kampanje na iskalniku Google. Kampanje smo razdelili v kampanje na ključne besede, display in remarketing za ponovno ciljanje uporabnikov, ki so že obiskali spletno stran in jo zapustili. Prav tako smo oglasne kampanje zasnovali na družabnem omrežju Facebook – tu smo postavili kampanje za retargeting in za gradnjo baze sledilcev. Vse oglasne kampanje redno spremljamo, optimiziramo in posodabljamo skladno s trenutnimi cilji (npr. poleti okrepitev prodaje sončne linije).

    Rezultati

    Z oglaševanjem na iskalniku Google mesečno beležimo:
    • povprečno 81,8 % večja obiskanost spletnih strani
    • povprečno 47,8 % več opravljenih direktnih nakupov
    • bolj relevantni iskalni zadetki na ključne besede
    • večja prepoznavnost blagovne znamke
    • rast organskih rezultatov


    V preteklih mesecih je iz naslova Google oglaševanja na spletno stran prišlo dodatnih 16,446 obiskovalcev, opravljenih je bilo 67 dodatnih nakupov, povprečna cena klika pa je znašala 0,11 €.

    Izboljšanje ravno tako beležimo na družabnem omrežju Facebooku:

    • povečanje število sledilcev za 138%
    • večja prepoznavnost blagovne znamke
    • večja interakcija uporabnikov in večji nativni doseg
    • večje število opravljenih direktnih nakupov iz naslova nastopa na družabnih omrežjih 

    Spletna trgovina potrebuje spletno oglaševanje!

    Spletna trgovina mora danes aktivno iskati ljudi, ki jih zanimajo njihovi produkti. Ker se veliko nakupov in tudi zanimanj za nakup danes najprej zgodi na spletu, je nujno, da trgovino uporabnik hitro najde.

    Zanašati se zgolj na organske zadetke danes ni več dovolj. S pomočjo oglaševanja na Googlu lahko kupce lovimo na specifične in predvsem relevantne ključne besede, pametno zasnovanimi oglasi s pozivi k akciji in tudi naprednimi push marketing opcijami, kot je remarketing. Večjo prodajo lahko tako dosežemo že z minimalnim vložkom v zakup oglasnega prostora.

    Želiš tudi ti prodati več?

    Tudi tebi lahko pomagamo do večje prodaje! Izpolni spodnji obrazec ali nam pošlji sporočilo na #EM#696f646c4460626e7c6678257f64#EM#!

    [form]


    Za izvajanje Google oglaševanja imamo pridobljen Adwords Certifikat in smo član Google Partner programa.

  • Kako naj podjetja izkoristijo Pokemon GO manijo

    pokemongo02
    Razen, če ste zadnje dni preživeli na osamljenem otoku, ste v medijih gotovo že naleteli na norijo, ki je ljudi obsedla z novo Pokemon GO mobilno igrico.
  • EDINET prejel srebrno priznanje za najboljše inovacije

    GZS PRIZNANJE 01
    Na XXI. srečanju gospodarstvenikov Primorske in podelitvi priznanj najboljšim inovatorjem severnoprimorske regije za leto 2016 smo prejeli SREBRNO PRIZNANJE za inovacijo EDINET.
    EDINET je poslovna aplikacija za sodobno B2B poslovanje, ki pospešuje digitalizacijo podjetja in mobilnost poslovanja. Omogoča brskanje, pregledovanje in naročanje izdelkov, pregledovanje zgodovine naročil, oddajo reklamacij, mobilno naročanje za komercialiste na terenu, oddajo ponudb v trenutku pogajanj, analitiko za poslovno odločanje in še marsikaj. Modularna zasnova in brezhibna integracija z vsemi večjimi ERP in CRM sistemi so v središču pozornosti razvijalcev.

  • Obvestilo za uporabnike elektronske pošte

    Pomembno obvestilo za vse naše odjemalce elektronske pošte!
    Spoštovane stranke in uporabnike naše elektronske pošte obveščamo, da smo bili danes iz varnostnih razlogov primorani nepričakovano nadgraditi naše mail serverje. 
    Novi strežniki za elektronsko pošto omogočajo uporabo elektronskih poštnih predalov po zadnjih varnostnih standardih, za to pa zahtevajo bolj stroge varnostne nastavitve v vaših elektronskih poštnih predalih, kar boste nekateri uporabniki morali posodobiti - potrebno je v nastavitvah omogočiti varno povezavo SSL/TSL.

    Vaši elektronski poštni računi bi sedaj že morali biti vsi delujoči. Če mailov še ne prejemate, poskusite najprej zapreti / ponovno odpreti vaš poštni predal. Če to ne deluje, bo potrebno preveriti vaše nastavitve poštnega predala. 

    V času, ko posodabljate vaše nastavitve, lahko do pošte dostopate preko webmaila https://mail.editor.si/ z vašim uporabniškim imenom in geslom. 

    Če imate še vedno težave nas prosim pokličite na 082 001 770 in skupaj bomo šli čez vaše nastavitve.
  • Google spremenil prikaz iskalne strani!

    google adwords 2
    V februarju je Google presenetil s posodobitvijo izgleda strani rezultatov iskanja. Navidezno majhna sprememba pa prinaša skrite posledice.
  • Zaposlimo: Projektni vodja

    zaposlimo
    Se nam pridružiš?
    Si izkušen/a vodja projektov z razumevanjem IT panoge in poslovnih procesov? Pridi na razgovor, zaupaj nam svojo zgodbo. Skupaj lahko dosežemo nove višave.

    Prijave preko Portala Moje Delo so zaključene.

  • Kako smo z Google Adwords oglaševanjem podvojili obisk strani

    google oglaševanje
    Top pozicije na iskalniku Google so vedno bolj cenjene, saj večina uporabnikov ne pogleda na 2. stran zadetkov iskanja. Ravno zato je toliko bolj pomembno, da nam uspe predstaviti ponudbo na 1. strani.
    Organske rezultate je včasih težko doseči in traja dolgo časa, lahko pa zelo hitro postanemo vidni z uporabo Google oglasov, saj se oglasi začnejo prikazovati takoj po zagonu oglasne kampanje, torej postanemo vidni brez nepotrebnega čakanja.

    Izziv


    Spletna stran Aluk.si predstavlja ponudbo alu oken, vrat, profilov in drugih aluminijastih izdelkov. Naročnik se je obrnil na nas, saj je opazil nizko obiskanost spletne strani. Po temeljiti analizi smo ugotovili, da je stran bila izdelana že nekaj let nazaj in torej ni več ustrezala zadnjim Googlovim zahtevam za dobro indeksiranje, saj ni bila mobilnikom prijazna, prav tako se na strani ni veliko dogajalo, zato jo je skozi čas Google postavil nižje na zadetke iskanja.

    Zato smo se odločili, da obstoječo stran temeljito prenovimo, jo predstavimo v responsive tehnologiji in z upoštevanjem sodobnih smernic za prijazno uporabniško izkušnjo, v vmesnem času pa investiramo v Google Adwords oglaševanje, ki bo v kratkem času prineslo sveža relevantna povpraševanja.

    Ob objavi nove spletne strani uredimo še SEO optimizacijo, ki bo poskrbela za vidnost na iskalniku organsko in tako za svež dotok obiskovalcev iz organskih zadetkov.

    Rešitev


    Odločili smo se za Google Adwords oglaševanje v search network na relevantne ključne besede z besedilnimi oglasi, saj lahko tako potencialne kupce nagovarjamo točno v trenutku, ko iščejo izdelke, ki jih mi ponujamo. Tako močno povečamo možnosti za konverzije, povpraševanja in prodajo.


    Ciljano oglaševanje na ključne besede


    Oglasno kampanjo smo zasnovali glede na produkte, ki jih naročnik ponuja. Ker se produkti razlikujejo, potrebuje vsak produkt svoj nabor ključnih besed in tudi svoje prilagojene oglase. Tako lahko kupcem serviramo kar najbolj relevantne oglase, ki večajo možnost za konverzije.

    Redna kontrola in optimizacija oglasnih kampanj


    Za dobre rezultate je potrebno oglasne kampanje redno spremljati, identificirati oglase in ključne besede, ki imajo dobre rezultate in zamenjati oglase s slabšimi rezultati. Tako lahko skozi daljše časovno obdobje zagotovimo optimalne rezultate.


    Z Google oglasi do večjega obiska in več povpraševanj


    Že v prvem mesecu po zagonu Google oglaševanja je naročnik opazil bistven porast obiskovalcev spletne strani, povečala pa se je tudi količina prejetih povpraševanj.

    Povprečno naročnik s pomočjo Google oglaševanja prejme mesečno 795 dodatnih obiskovalcev na spletno stran, kar predstavlja kar 52% vsega prometa obiska. Tako smo s pomočjo Google oglasov obiskanost spletne strani kar podvojili.

    S pomočjo Google oglasov na specifično targetirane ključne besede smo uspeli pridobiti relevantne obiskovalce spletne strani, ki jih ponudba naročnika dejansko zanima, s tem smo povečali tudi konverzije (prejeta povpraševanja).

    Vse to smo dosegli z minimalnim vložkom v zakup oglasnega prostora na iskalniku Google, ki se je izkazal za odličen vir pridobivanja novih kupcev.

    Želite tudi vi biti vidni na Googlu?

    Pošljite nam email sporočilo na #EM#696f646c4460626e7c6678257f64#EM# 

    ali pokličite na 082 001 793!


    Za izvajanje Google oglaševanja imamo pridobljen Adwords Certifikat in smo član Google Partner programa.


    Preberi še:

  • Obvestilo: Davčne blagajne

    davčne blagajne
    Januarja je po zakonu postala obvezna uporaba davčnih blagajn, kar velja tudi za spletno prodajo!
    Pojem sistema davčnih blagajn se uporablja za postopek davčnega potrjevanja računov, ki ga ureja Zakon o davčnem potrjevanju računov (v nadaljevanju ZDavPR). 

    Vsi zavezanci še niso vključeni v sistem, dnevno pa se davčno potrdi že preko 2 milijona računov. 

    V skladu z zakonom je potrebno davčno potrditi vsak račun, ki je plačan z gotovino. Davčno potrjevanje računov je pridobitev enkratne identifikacijske oznake računa od davčnega organa za vsak račun, plačan z gotovino, ki predstavlja potrdilo, da je bil ustvarjen promet pri gotovinskem poslovanju prijavljen davčnemu organu v dejanskem obsegu in ga zato ni mogoče naknadno prirediti z namenom utaje davka. 

    Zakon tudi opredeljuje, da mora vsak subjekt, ki posluje z gotovino, svoj prodajni prostor opremiti z obvestilom o obveznosti izdaje računa, ki izgleda tako:

    davcne blagajne 02

    To velja tudi za SPLETNO PRODAJO, oz. spletne trgovine. Zato mora zavezanec obvestilo objaviti na svoji spletni strani, kjer lahko kupec opravi spletni nakup oziroma naročilo spletnega nakupa.


    Če vaša spletna trgovina še ni opremljena s tem sporočilom priporočamo, da to nemudoma storite.

    Lastniki Editor spletnih trgovin boste potrebne informacije prejeli na svoj e-poštni naslov.


    Še nimate urejenega sistema za davčne blagajne? Preverite našo celovito ODOO ERP rešitev, ki je prilagojena slovenski zakonodaji in spletnemu poslovanju.


  • Za en dan smo zaprli vrata....

    izdelava spletnih strani
    Editorjevci se radi podružimo, še posebej, ker smo sodelavci ločeni v dveh pisarnah kar 100 km narazen. Zato, pa tudi za spremembo od rutine, z veseljem izkoristimo dan, ko šef reče: v petek ne delamo!
  • Editor finalist za Netko 2015

    izdelava spletnih strani
    S projektom Unikaten.si smo se uvrstili v finale najodličnejših slovenskih digitalnih projektov Netko 2015.
    Unikaten.si je prav poseben projekt, pravzaprav slovenski marketplace po vzoru mednarodne Etsy. 

    Zaradi zares unikatnega projekta smo se odločili sodelovati na natečaju slovenskih spletnih oskarjev Netko in se tudi uvrstili med finaliste v kategoriji Produkti in blagovne znamke.
    Čestitamo trudu naše ekipe in trdnem delu našega naročnika. 

    To je sicer že naša tretja uvrstitev med finaliste, s čimer dokazujemo inovativne ideje in kakovostno izvedbo naših projektov.


    Netko 2015 finalist

    Več o projektu Unikaten.si lahko preberete tukaj >>


  • B2B prodaja v dobi interneta

    edinet
  • Navodila za pridobitev kode za sledenje v Google Analytics

    Kako vzpostavimo Analytics račun in pridobimo kodo za sledenje za implementacijo na spletno stran
  • ODOO ERP sistem za enostavno poslovanje

    odoo
  • Park Škocjanske jame

    izdelava spletnih strani
    Interaktivna spletna in mobilna predstavitev Parka Škocjanske jame.

    NAROČNIK: 

    Škocjanske jame so najpomembnejši podzemeljski pojav na Krasu in v Sloveniji ter sodijo med najpomembnejše jame na svetu.  Vpisane so na Unescov seznam svetovne dediščine, kar jih uvršča na posebno mesto med naravnimi spomeniki sveta. Hiter razvoj parka, ki je še do nedavnega sodil med demografsko in gospodarsko ogrožena območja, se med drugim odraža v številnih vključevanjih v razne mednarodne ustanove, s čimer pridobiva vse pomembnejšo vlogo pri sooblikovanju kakovostnejšega ekonomskega razvoja, tako znotraj divaške občine kot Krasa in Slovenije nasploh. Ena od pomembnejših dejavnosti parka je med drugim vzpodbujanje in organiziranje raziskovalnega dela, ter sodelovanje pri njem.

    IZZIV:

    Projekt je predvideval uvedbo informacijskih tehnologij v celotno prodajno verigo vstopnic in nadzora obiskovalcev. Park obišče preko 100.000 obiskovalcev letno kar pomeni da mora sistem delovati brezhibno in različne tehnologije morajo sobivati v zahtevnem okolju podzemnega sveta. Projekt je predvideval več različnih tehnologij in ciljev, ki pa so prepleteni med seboj:
     
    • rešitev za izdajo in unovčevanje kart v povezavi s sodobnim ERP/CRM programskim paketom
    • nakup kart preko spleta in mobilnega telefona
    • vzpostavitev sistema kontrole vstopa v jamo
    • štetje obiskovalcev v jami
    • sistem urejenega vstopa s pomočjo trirogov
    • vzpostavitev video nadzora obiskovalcev pred jamo
    • oblikovanje in postavitev mobilne aplikacije
    • Samodejni vodič po parku s tehnologijo Bluetooth LE 
    • Spletna trgovina z on-line Bookingom kart in rezervacijo konferenčne dvorane
    • POS blagajna prilagojena potrebam prodaje kart s podporo računovodstvu  

    PSJ skica

    REŠITEV:

    Kontrola vstopa v jamo

    Pri vhodu v jamo smo namestili kontrolo prehoda, ki je sestavljena iz trirogov za nadzorovan prehod oseb z integriranim utopnim čitalcem črtne kode. Čitalec je povezan s centralizirano zbirko prodanih kart, katera omogoča nadzor nad vsako prodano karto. Integrirana je z aplikacijo za prodajo kart CRM – ERP sistemom Odoo. Z video domofonskimi enotami smo poskrbeli za varnost vodičev oz. obiskovalcev.  Postavili smo video nadzor preko IP video nadzornih kamer z analizo in nadzorom premikanja, ki omogoča neomejeno število povezav preko aplikacije ali internetnega brskalnika. Sistem omogoča upravljanje dali razsvetljave po sektorjih jame, kontrolo pristopa in nadzor izpada električne napetosti s prikazom delovanja oziroma napak na tlorisu celotne jame. Virtualna stikala, se lahko krmilijo preko mobilnih naprav.

    20151006 123143
     

    Prenova spletne strani in trgovine

    Prenovljena spletna stran, ki je izdelana s sodobnim CMS sistemom MyPortal, omogoča nakup vstopnic preko online Bookinga ter rezervacijo konferenčne dvorane. MyPortal omogoča naročniku urejanje katerekoli vsebine na strani in v zaščitenem sklopu. Spletna stran podpira šifriranje osebnih podatkov uporabnikov, sprejema spletna plačila, rezervacijo kart, lastno statistiko, lasten sistem za spletno obveščanje in sistem za obveščanje o napakah v realnem času. Vsi izdelki, računi, plačila, nakupi, popusti, masovna pošta in formularji se sinhronizirajo s centralnim CRM/ERP sistemom Odoo. 

    postavitev CRM/ERP sistema Odoo

    V sklopu projekta smo implementirali Odprtokodni ERP Odoo s popolno slovensko lokalizacijo. Z implementacijo sistema smo poskrbeli tudi za vodenje kontaktov, vodenje človeških virov, razpored dela, vodenje prisotnosti, statistike, analitike in izdelave poročil. Odoo je integriran s POS prodajo kart in izdelkov iz prodajalne spominkov.

    20150904 123809
     

    Mobilna aplikacija

    Izdelali smo aplikacijo z iBeacon tehnologijo (Bluetooth LE) za pametne telefone »Vodič po jami«. Aplikacija omogoča voden ogled v materinem jeziku tudi obiskovalcem, ki govorijo jezike za katere Park nima kadra. Poleg njih aplikacija služi kot nepogrešljiv pripomoček gluhim, slepim in slabovidnim za obisk jam.  Na voljo jim je tudi Transkripcija – besedilo vodiča.  Aplikacija služi kot multimedijska predstavitev jame. Vsebuje zvokovno sled vodiča v izbranem jeziku, fotografije, zvoke jame in VR posnetke. Mobilno aplikacijo si je mogoče brezplačno prenesti preko WI-FI točk v okolici jame in jo nato lahko uporabljamo brez povezave znotraj jame. V jami so postavljeni iBeacon oddajniki na glavnih interesnih točkah, kateri sami sprožijo audio vodiča za dotično točko.

    DSC 7610
     

    REZULTATI: 

    • dvig konkurenčnosti turističnega gospodarstva
    • nadzor nad številom turistov: število vhodov in izhodov ter trenutno število obiskovalcev v jami
    • možnost nastavitve datumske veljavnosti vstopnice (izdelava vstopnice za točno določen dan  in/ali uro obiska, vstopnice, ki so veljavne od določenega datuma dalje)
    • možnost izdelave ure vstopa
    • možnost izdelave različnih analiz o prodaji vstopnic, o obisku v določenem obdobju in podobno
    • izvoz podatkov v računovodske programe
    • video nadzor turistov v jami oziroma prenos slike v nov objekt v sprejemnem centru.
    • telefonsko komunikacijo med vodniki v jami in blagajno
    • kontrola razsvetljenosti jame oziroma posameznih odsekov v jami
    • opazovanje in avtomatsko beleženje speleoklimatskih parametrov
    Skupaj z našim naročnikom Parkom Škocjanske jame, smo postavili sodoben in atraktiven informacijski projekt, ki celovito pokriva problematiko poslovanja zavoda naravne kulturne dediščine. Naša multidisciplinarna ekipa je strokovno znala združiti različne tehnologije na način da komunicirajo med seboj brez zapletov. Obiskovalcem je tako ponujena izboljšana izkušnja ogleda Unesco-ve znamenitosti, upravljavci parka pa razpolagajo z veliko relevantnimi podatki in novimi orodji s katerimi imajo boljši pregled nad dogajanjem v parku. 
  • Na pomoč, Google me ne najde!

    oglasevanje za iskalnike sem
  • Turistična agencija Intelekta

    izdelava spletne strani
    Intelekta organizacira in prodaja vse vrste turističnih aranžmajev, na področju letovanj v Sredozemlju, jezikovnih potovanj in wellnessa pa so ena izmed vodilnih družb v regiji Alpe Adria.

    NAROČNIK: 

    Intelekta je srednje veliko, družbeno odgovorno podjetje, v katerem se že od same ustanovitve trudijo biti drugačna in inovativna, predvsem pa poštena turistična agencija. Ukvarjajo se z organizacijo in prodajo vseh vrst turističnih aranžmajev na področju letovanj v Sredozemlju, raznih potovanj in izletov, križarjenj ter wellness ponudbe. Na prvo mesto postavljajo osebnostno rast in srečo njihovih potnikov ter zaposlenih v podjetju, zato vedno stremijo k izboljšavi njihovih storitev tako na potovanjih kot na sami začetni rezervaciji le-teh. 
     

    IZZIV:

    • celostna prenova oblikovne podobe s poudarkom na prilagoditvi za mobilne naprave
    • hitro in pregledno urejanje cen, kjer imajo zaposleni možnost spreminjanja cen določenih terminov in last minute ponudb na hiter, enostaven in pregleden način
    • sinhronizacija kapacitet, ki obiskovalcem spletne strani ob rezervaciji določenega termina ali oddaji povpraševanja omogoča pregled zasedenosti sob in letov na določene izbrane destinacije in termine.

    REŠITEV:

    Informacijski CMS sistem MyPortal zaposlenim omogoča, da na enostaven in pregleden način lahko urejajo in spreminjajo cene in ponudbe aranžmajev, letov in wellness ponudb, ki se prikakujejo na spletnih straneh. Zaposleni lahko dostopajo do pregleda booking rezervacij obiskovalcev spletne strani, katerih imajo možnost tiska ali pošiljanja na e-mail naslov za nadaljnje urejanje. V sistem smo vključili uvoz celotnega cenika, kateri se vsako leto spreminja, na podlagi le-tega pa se samodejno nastavi celotna ponudba. To je rešitev, ki je po meri razvita okrog poslovnega modela naročnika in omogoča naročniku da brez spremembe načina dela lahko hitro posodobi celoten cenik.

    Da imajo obiskovalci spletne strani omogočen preprost način rezervacij potovanj, MyPortal periodično pregleduje razpoložljive kapacitete letovišč, sob in letov v Intelektinem informacijskem sistemu. Ker pa v poletnih konicah beleži Intelektina spletna stran na tisoče obiskovalcev dnevno, smo postavili sistem, ki razbremenjuje Informacijski sistem Tura teh poizvedb. Razpoložljivosti posameznih terminov se namreč shranjujejo na spletni strežnik, tik ob rezervaciji pa se še enkrat preveri razpoložljivost  za vsak izbrani termin. Na podlagi tega, spletna stran izračuna ali je razpoložljivost kapacitet na izbrani termin, ki si ga je obiskovalec spletne strani izbral še na voljo ali ne in omogoča rezervacijo z minimalno možnostjo napak.

    Celovitega redesigna je bila deležna tudi vizualna podoba spletnega mesta. Z uporabo sodobnih spletnih knjižnic, ki omogočajo ti. responsive web design, smo zgradili spletišče ,ki se prilagaja vsem sodobnim napravam, obenem pa prinaša prečiščeno podobo in poudarek na vsebinah.

    KONČNI REZULTAT:

    V Editorjevem razvojnem oddelku smo z integracijo MyPortala omogočili, da Intelektini zaposleni enostavneje in hitreje urejajo vsakodnevne last minute ponudbe in cene aranžmajev za vsak terminih posebi. Poskrbeli smo za avtomatiziran proces booking rezervacij, tako da je obiskovalcem spletne strani ponujena izboljšana izkušnja rezervacij potovanj in preglednejša razpoložljivost hotelov in letov. Uporabniška izkušnja je enostavna in prijaznejša, Intelektino spletno prisotnost pa smo ponovno dvignili med najboljše v regiji.
  • Unikaten.si

    izdelava spletne strani
    Spletna tržnica unikatnih izdelkov ponuja prostor, kjer se srečajo domači ustvarjalci in kupci njihovih izdelkov.

    NAROČNIK:

    Unikaten.si je prvo slovensko stičišče za prodajo in nakup ročnih izdelkov domačih ustvarjalcev. Inovativna ideja povezovanja ponudbe in povpraševanja omogoča domačih ustvarjalcem, da na spletni strani odprejo čisto svojo malo trgovinico in v njej ponudijo svoje unikatne in doma narejene izdelke za prodajo. Obiskovalci strani pa lahko te izdelke kupijo ali z brskanjem po straneh pridobijo nove ideje za DIY ustvarjanje.

    IZZIV:

    Izdelava spletne trgovine v trgovini, kjer imajo ustvarjalci možnost prodajanja njihovih ročnih, unikatnih izdelkov ter povezava prodajalcev in kupcev na enem mestu z enostavnim in varnim nakupno/prodajnim procesom. Trgovinice potrebujejo enostavno urejanje in dodajanje izdelkov, brez zapletenih prijav, procesov in vmesnikov.

    REŠITEV:

    Skupaj z naročnikom Unikaten.si smo sooblikovali koncept, ki deluje na principu trgovine v trgovini, kar pomeni, da se lahko domači ustvarjalci v spletni trgovini registrirajo, ustvarijo svoje male trgovine in dodajajo izdelke, ki jih želijo prodajati. Ime in koncept blagovne znamke smo soustvarili Editorjevci, saj je ideja dobila končno obliko s pomočjo našega projektnega svetovalca. Najpomembnejši korak pa je bila tehnična izvedba projekta, kjer smo poskrbeli, da je tok med prodajalci in kupci spletne trgovine nemoteno stekel in poteka brez vključevanja naročnika v prodajni proces. Tako se naročila, plačila in končna dostava urejajo izključno med prodajalci in kupci. 

    Poskrbeli smo tudi za prijazen način urejanja trgovinic, saj lahko prodajalci urejajo izdelke, dodajajo slike in opise kar v front-endu, brez zapletenih procesov in vmesnikov. Tako je vzdrževanje trgovinic res enostavno in hitro, ustvarjalcem ne vzame veliko časa, ki ga tako lahko posvetijo svojemu ustvarjanju.

    Spletna trgovina Unikaten.si deluje na način, da naročnik preko našega CMS sistema MyPortal skrbi za nadzor pristnosti trgovin, prodajnih izdelkov in kvalitete celotne trgovine. Naročnik deluje kot posrednik in preko sistema MyPortal podpira ter gradi blagovno znamko Unikaten.si na način, da skrbi za dodatne aktivnosti in promocije v trgovini, npr. z izpostavljanjem najbolj prodajanih artiklov, ustvarjalcev in njihovih trgovinic ter z različnimi idejami za darila in DIY izdelke. 

    KONČNI REZULTAT:


    • povezovanje ponudbe in povpraševanja izdelkov domačih ustvarjalcev
    • ponudba in promocija unikatnih in kreativnih izdelkov
    • hitro in enostavno urejanje izdelkov v front-end
    • varen spletni nakup
    • enostavna spletna prodaja
    • spodbujanje malega gospodarstva

    spletno trgovino Unikaten.si spodbujamo ustvarjalnost kreativnih posameznikov in jim omogočamo ovrednotiti njihove unikatne izdelke z možnostjo se povezati s kupci, ki iščejo unikatne izdelke, ki jih nikjer drugje ne morejo najti. Naročnik s sistemom MyPortal sam skrbi in ohranja pristnost ter kvaliteto celotne spletne trgovine, skrbi za dobro ponudbo in nemoteno prodajo ter za zadovoljstvo tako kupcev z enostavnim in nemotenim naročanjem, kot prodajalcev, ki jim omogoča unikatno in prisrčno prodajno platformo za razvoj in rast lastnega posla.


      Netko 2015 finalist

    Unikaten.si je prejel priznanje finalista najodličnejših slovenskih digitalnih projektov Netko 2015.

  • Ste pripravljeni na mobilnikom prijazni Google?

    optimizacija za iskalnike
    Google je uvedel nove pogoje pri rangiranju spletnih strani v organskih zadetkih. Mobilnikom prijazne spletne strani imajo prednost!
  • Obiskali smo IBM Innovation Center

  • Dodajanje e-poštnega naslova na Android mobilni napravi

  • Miotto design by Harvey Norman

    izdelava spletnih strani
    B2B aplikacija in spletna predstavitev v pohištveni industriji

    Naročnik:

    Miotto design je blagovna znamka podjetja Harvey Norman, ki deluje v veleprodaji luksuznega pohištva na več evropskih trgih.

    Izziv:

    Pripraviti izjemeno oblikovno rešitev predstavitvene spletne strani, ki bo odražala kakovost ponudbe in storitev Miotto designa z implementacijo po meri izdelanega b2b sistema na platformi EDINET.

    Rešitev:

    Oblikovna rešitev temelji na močnih vizualnih elementih z jasno in intuitivno navigacijo. Miotto design je ugledna BZ zato je bila pomembna odločitev združevanje EDINET-a neposredno v spletno predstavitev izdelkov. Tako poslovni partnerji ob prijavi v b2b sistem brskajo za izdelki in oddajajo naročila v sklopu spletne predstavitve in se jim ni potrebno privajati na drugačen izgled sistema za naročanje izdelkov. Uporabniška izkušnja je tako veliko boljša. Integracija z ERP je enosmerna.

    Digitalizirajte vašo veleprodajo! 

    Preverite, kaj vse vam omogoča EDINET B2B >

  • SURF B2B poslovni sistem Sconnect

    izdelava spletnih strani
    Sodobna B2B prodaja higienskih pripomočkov

    Naročnik:

    Podjetje Surf je eden izmed vodilnih ponudnikov higienskih izdelkov za poslovne uporabnike v Sloveniji. Dnevno sprejemajo velike količine naročil različnih poslovnih partnerjev. Ker je nabor izdelkov zelo obširen so potrebovali sistem preko katerega lahko svoje kupce izobražujejo o izdelkih in informirano sledijo naročilom, reklamacijam, ponudbam in vse omenjeno izvajajo na mobilnih napravah.

    Izziv:

    Izdelava mobilnega b2b poslovnega sistema, ki bo omogočal naročanje izdelkov komercialistom in poslovnim partnerjem na enostaven in pregleden način z dodatno funkcionalnostjo prikazovanja posameznega izdelka s fotografijo, opisom in pdf datotekami.

    Rešitev:

    Z uporabo EDI povezljivosti smo v sodelovanju s SAOP povezali njihov ERP sistem z EDINET mobilno platformo. Prenos podatkov poteka v obe smeri. EDINET intervalno pobira ključne informacije o poslovnih subjektih, njihovem ceniku, izdelkih in druge informacije, ki so na voljo v ERP. Obratno pa zapisuje opravljena naročila naravnost v ERP. Poleg osnovne povezljivosti EDINET tudi elektronsko obvešča kupce o stanju njihovih naročil in tudi povezane skrbnike-agente SURF. Ključno je to, da sedaj lahko njihovi kupci opravijo naročila kadarkoli in kjerkoli ter imajo vpogled v njihove pogodbene cene, zgodovino naročil in odprte ponudbe.


    Digitalizirajte vašo veleprodajo! 

    Preverite, kaj vse vam omogoča EDINET B2B >

  • Dodajanje računa v odjemalcu Microsoft Outlook

  • Dodajanje računa v odjemalcu Thunderbird

  • Dodajanje obvestila o odsotnosti

  • Zamenjava gesla v spletnem odjemalcu Roundcube