Dogodek, ki ga vsako leto organizira Odoo, privabi strokovnjake, podjetja in razvijalce iz celega sveta, da spoznajo novosti in izboljšave v najnovejši različici Odoo sistema. Odoo Experience ni le priložnost za predstavitev novosti, temveč tudi platforma za izmenjavo idej, mreženje in izobraževanje o tem, kako lahko Odoo rešitve izboljšajo poslovne procese.

Kaj je Odoo Experience?


Odoo Experience je vsakoletna konferenca, kjer Odoo predstavi novo različico svojega ERP sistema in ponudi vrsto delavnic, seminarjev ter predstavitev, povezanih z digitalizacijo poslovanja, najboljšimi praksami in prilagoditvami poslovnih rešitev. Letos je dogodek ponovno pritegnil ogromno zanimanja, saj je bila predstavljena nova različica Odoo 18.


Ključne novosti Odoo 18


Odoo 18 prinaša številne izboljšave, ki poenostavijo poslovne procese.

Posodobljena mobilna uporabniška izkušnja omogoča enostavno navigacijo, izboljšave v večpodjetniškem upravljanju pa omogočajo hitro preklapljanje med podjetji.

Projekti so bolj pregledni z novo funkcijo Project Top Bar, ki prikazuje napredek, roke in stanje projekta.

V proizvodnji je poenostavljen dostop do podrobnosti izdelkov in naročil, dodane pa so tudi opombe za delovne naloge. Funkcija večkratnega skeniranja in kreiranja izdelkov s črtno kodo olajša upravljanje zalog.

Spletne strani so dobile možnost enostavnega prenosa in hitrih prevodov, kar olajša večjezične predstavitve podjetja.

Odoo 18 tudi omogoča lažje načrtovanje spletnih sestankov, izboljšave v POS sistemu pa poenostavijo blagajniško poslovanje.

Izboljšani prodajni moduli omogočajo natančne ponudbe, boljši PDF generator za ponudbe pa zagotavlja profesionalen videz.

Z novimi orodji za obračunavanje in računovodstvo bo tudi finančno upravljanje bolj enostavno in varno.

Nova različica prinaša tudi hitrejše reševanje zaposlitvenih procesov in posebne prilagoditve za različne panoge, kot so gostinstvo, gradbeništvo, pravni sektor in mnoge druge.

Odoo 18 v osnovi ne prinaša revolucije ali presenetljivih sprememb, kot so jih prinesle nekatere prejšnje verzije, vendar so bile dodane številne drobne izboljšave, ki pomembno vplivajo na uporabniško izkušnjo in učinkovitost dela. 


Preveri vse novosti


Kaj Odoo 18 pomeni za naše obstoječe stranke?


Za naše obstoječe stranke, ki trenutno uporabljajte Odoo 17, ni razloga za skrb. Naše priporočilo je, da še naprej ostanete na različici 17, ki je izjemno stabilna in dobro podprta. Odoo 18 prinaša več manjših izboljšav, vendar ne vsebuje ključnih novosti, zaradi katerih bi bila takojšnja migracija nujna. Stranke, ki ste na različici 17, boste še naprej prejemale našo podporo in varnostne posodobitve, tako da ni nobene potrebe po hitri nadgradnji.


Kaj je z migracijo na verzijo 18?


Za večino podjetij, ki že uporabljajo Odoo 17, migracija na Odoo 18 ni nujna, razen če imajo specifične potrebe po novih funkcionalnostih, ki jih ponuja Odoo 18. Nova različica je primerna predvsem za nova podjetja, ki še niso na Odoo ali pa za tista, ki želijo izkoristiti prednosti izboljšav. Podjetjem z bolj kompleksnimi rešitvami pa svetujemo previdnost, saj bi lahko hitra nadgradnja prinesla več izzivov pri migraciji obstoječih podatkov in procesov.

Migracije na novo verzijo so kompleksne, zato priporočamo, da se posvetujete z našo ekipo, ki bo pripravila načrt prehoda, prilagojen vašim potrebam.

Migracija na Odoo 18 zahteva skrbno načrtovanje, zlasti za podjetja z obsežnimi podatkovnimi bazami in specifičnimi prilagoditvami. Editor bo svoje stranke usmerjal skozi celoten proces, od priprave do izvedbe migracije. Ključni nasveti vključujejo:

  • Temeljita analiza potreb: Pred migracijo je pomembno oceniti, ali je nadgradnja res potrebna za vaše podjetje.
  • Prilagoditev obstoječih modulov: Upoštevajte, da lahko nekatere prilagoditve iz Odoo 17 zahtevajo dodatne prilagoditve v Odoo 18.
  • Testiranje: Pred dejansko nadgradnjo je ključnega pomena, da vse novosti temeljito testirate na testnem strežniku.
  • Postopna uvedba: Za večja podjetja je smiselno izvajati postopno migracijo, da se izognejo morebitnim motnjam v poslovanju.

Editor – Zanesljiv partner za Odoo


V Editorju razvoj Odoo-ja spremljamo od samih začetkov. Že več kot 10 let razvijamo Odoo rešitve, prilagojene za slovenski trg in slovensko zakonodajo, npr. davčna blagajna, potni nalogi, e-računi in avansi.

Našim strankam bomo še naprej nudili celovito podporo pri implementaciji, nadgradnji in vzdrževanju Odoo sistema. Naša ekipa strokovnjakov je ves čas v stiku z novostmi in spremembami, ki jih prinaša Odoo, zato smo idealni partner tako za podjetja, ki že uporabljajo Odoo, kot tudi za tista, ki šele vstopajo v ta svet.

V ospredje postavljamo znanje in kompetence naše ekipe, ki pokriva širok obseg področij in paleto znanja. Naša #odoo ekipa je  certificirana za vse Odoo verzije - v12, v13, v14, v15, v16 in v17, kar je dokaz naše predanosti in vlaganja v poznavanje Odoo-ja. Prav tako smo uradni Odoo Silver Partner.

Svoje znanje in kompetence krepimo tudi na tovrstnih dogodkih, kot je Odoo Experience, kjer se spoznamo z novostmi in z drugimi strokovnjaki izmenjujemo izkušnje.

Odoo Experience 2024 je bil za nas še ena odlična priložnost, da se povežemo z globalno skupnostjo, nadgradimo svoje znanje in pripravimo strategijo za prihodnje projekte. Veselimo se nadaljnjih uspehov s pomočjo Odoo in širjenja digitalizacije poslovanja po meri naših strank.

Naslednji članek