Na Editorju je podpora strankam od vedno ena naših osrednjih prioritet. Zavedamo se, da kakovostna in prilagodljiva podpora pomembno prispeva k vašemu zadovoljstvu in uspešnemu poslovanju. Prav zato smo se odločili izvesti določene izboljšave na področju sistema podpore, da vam omogočimo še boljšo uporabniško izkušnjo.

Ena ključnih novosti je sprememba obračunskega intervala podpore z dosedanjih 30 minut na 15 minut. Ta prilagoditev je rezultat vaših povratnih informacij in želje po večji natančnosti pri beleženju opravljenega dela. Krajši 15-minutni interval prinaša številne prednosti:

  • bolj pregledno in pravično obračunavanje za dejansko porabljen čas,
  • večjo prilagodljivost pri obravnavi manjših zahtev,
  • bolj učinkovito upravljanje vaših projektov.

S to spremembo želimo še dodatno nadgraditi podporo, ki jo nudimo, ter zagotoviti, da se lahko vedno zanesete na nas, ko nas potrebujete.

Posodobljeni Pogoji poslovanja v skrbniškem sistemu začnejo veljati s 01.01.2025 za nove stranke.

Prav tako z januarjem prične veljati nov Cenik najema modulov lokalizacije za Odoo.

Za obstoječe naročnike pričnejo spremembe veljati s 01.03.2025.

Posodobljeni dokumenti (ceniki in pogoji) za leto 2025 so vam na voljo spodaj.


SKRBNIŠTVO

POGOJI POSLOVANJA V SKRBNIŠKEM SISTEMU 2025

SPLETNI SKRBNIŠKI PAKETI 2025

POSLOVNI SKRBNIŠKI PAKETI 2025

VZDRŽEVALNE POGODBE 2025


ODOO

ODOO VZDRŽEVALNE POGODBE 2025

ODOO LOKALIZACIJA - NAJEM 2025


SPLETNE STRANI IN TRGOVINE

POGOJI POSLOVANJA ZA SPLETNE STRANI 2025

POGOJI POSLOVANJA GOSHOP SPLETNE TRGOVINE 2025


Če se z uvedenimi spremembami ne strinjate, lahko v skladu z našimi pogoji poslovanja v 30 dneh odstopite od pogodbe ali izberete drug paket, ki vam bolj ustreza. 

Za vsa morebitna pojasnila smo vam na voljo na #EM#696f646c4460626e7c6678257f64#EM# oziroma na telefonski številki 082/001-770.

Prejšnji članek
Naslednji članek