GDPR: Ali dejansko potrebujete nova soglasja uporabnikov?
Uporabniki so z uveljavitvijo uredbe dobili pravico do obveščanja, popravka in izbrisa njihovih osebnih podatkov. Če shranjevanje teh podatkov ni nujno potrebno, morajo podjetja za to dobiti dovoljenje uporabnikov. Nova uredba ščiti le podatke fizičnih oseb, in ne tudi pravnih.
Kdaj je soglasje uporabnika veljavno in kateri pogoji morajo biti izpolnjeni?
Kako pridobiti nova soglasja?
Navodila za uporabnike myPortal
- Za vse uporabnike, ki jih želite ponovno pozvati za soglasje, bo v novem modulu Zasebnost omogočeno sistemsko pošiljanje elektronskega sporočila za pridobivanje soglasij. Sporočilo lahko sami posodobite.
- Tistim, ki uporabljate storitve myPortala za pošiljanje masovne pošte se bodo po uporabi te funkcije odjavila celotna baza od pošiljanja e-sporočil. Uporabniki, ki bodo prejeli pošto so le tisti, ki so sprejeli nove pogoje o zasebnosti in so dali soglasje za sprejemanje poštnih sporočil.
- Pred tem korakom, pa morate imeti urejene Pogoje zasebnosti, ki so skladni z GDPR.
- Če ste v fazi preverjanja vaših baz uporabnikov, lahko to funkcionalnost naknadno uporabite in določenim uporabnikom, za katere imate predhodna soglasja skladna z GDPR, ročno nastavite soglasje.
To funkcionalnost pridobivanja soglasij omogočamo tudi tistim, ki za pošiljanje masovne masovne pošte uporabljate druge ponudnike, npr. Mailchimp. Razlika je ta, da boste morali bazo pri vašem ponudniku storitve samostojno uskladiti. Storitev se obračuna glede na število prejemnikov sporočila v okviru vašega skrbniškega paketa. Če vaš paket ne zadostuje za predvideno število prejemnikov sporočila, vsa dodatna poslana sporočila obračunamo po ceniku.