Kako s Facebookom do večje prodaje?


Imeti spletno stran ni več dovolj. Potrebno je iti tja, kjer so kupci – na Facebook! Facebook je družabno omrežje, ki šteje že preko 750 milijonov uporabnikov, od tega 670.000 v Sloveniji. Zaradi razširjenosti uporabe je postal tudi odlično orodje za oglaševanje na spletu, saj dosega veliko število ljudi.
Facebook ponuja več možnosti oglaševanja in številna orodja, s katerimi lahko poiščemo in segmentiramo svoje potencialne kupce. Tu namreč uporabniki sami dodajajo v bazo svoje osnovne informacije, kot so starost, spol, interesi in status, ti podatki pa omogočajo oglaševalcem ciljano oglaševanje glede na izbrane kriterije. 

Največkrat se podjetja na Facebooku predstavljajo preko posebnih predstavitvenih strani, preko prikaza oglasnih sporočil, z oblikovanjem podpornih skupin ter z objavljanjem vtisov, fotografij in dogodkov. 

Zakaj je oglaševanje na Facebooku zanimivo? 

Facebook nam omogoča, da naše kupce razčlenimo na različne segmente, glede na njihovo starost, kraj bivanja, interese,... in jim nato prikazujemo točno tiste oglase, ki jih potencialno zanimajo. Tako večamo možnost odziva kupca na oglas in s tem prodajo.

Primer, primer! 

Predstavljajmo si, da imamo svojo spletno trgovino specializirano za prodajo otroške opreme. Če postavimo oglas v časopis, bo oglas videlo veliko ljudi. Nekaj (mlade starše) jih bo oglas zanimal, večine (upokojence, študente, dijake,...) pa ne. Preko Facebooka pa lahko svoj oglas prikažemo točno tisti populaciji, ki jo nakup otroške opreme v danem trenutku najbolj zanima. Tako lahko, na primer, oglas ciljamo zgolj na ženske stare 20 do 40 let, ki si v teh letih ustvarjajo družino. S tem si povečamo obiskanost naše spletne strani in prodajo naših izdelkov, hkrati pa zmanjšamo strošek oglaševanja, saj oglas prikazujemo samo tisti populaciji, ki bi jo naš izdelek zanimal, ostalim pa ne. 

Drug primer. V Kopru imamo slaščičarno z okusnimi tortami. Ker si želimo povečati obisk naše slaščičarne, bomo na Facebooku oglase prikazovali uporabnikom, ki so nam blizu, da nas lahko hitro in enostavno obiščejo, torej uporabnikom z obalnega področja in iz sosednjih držav (okolica Trsta, Istra), ne pa tudi na primer uporabnikom iz Maribora ali Avstrije, saj tovrstno oglaševanje za lokalno dejavnost ne bi bilo smiselno. 

Več kot samo oglaševanje 

Če želimo povečati prepoznavnost našega imena ali izdelka ter hkrati aktivno vključiti uporabnike v naše oglasne aktivnosti, lahko izdelamo Facebook predstavitveno stran z nagradno igro. Trendi namreč spodbujajo podjetja k dejavnemu komuniciranju z uporabniki. To lahko storimo tako, da uporabnike povabimo k interaktivnemu sodelovanju, ter jih v zameno za nagrado (popust, knjiga, počitnice, video,...), spodbudimo k širjenju naših vsebin njihovim prijateljem po principu “od ust do ust”. In prav tukaj pridejo do izraza številne možnosti Facebook aplikacij. 

Ključ je v doslednosti 

Ko izdelamo svojo Facebook stran, nanjo ne smemo pozabiti! Ni slabšega kot profil s kupom neodgovorjenih vprašanj uporabnikov in zastarelimi novicami. Naši Facebook strani moramo redno slediti! Z uporabniki delimo koristne in relevantne informacije ter komentiramo morebitne objave naših uporabnikov, saj so le-te neprecenljiv vir zadovoljstva kupcev in zagotavljajo takojšen odziv. 

Možnosti za povečanje naše prepoznavnosti in prihodkov preko prisotnosti na Facebooku so številne. Hkrati je to tudi odlično orodje za širjenje našega imena in prepoznavnosti podjetja ali blagovne znamke. 

Pri vsem tem pa ne smemo pozabiti, zakaj je bil Facebook primarno ustvarjen. Facebook je družabno omrežje, katerega prvotni interes je druženje in spoznavanje novih ljudi. Zato priporočamo izvajanje aktivnosti, ki spodbujajo vključevanje uporabnikov, ustvarjanje medsebojnih odnosov in povezovanje

Če si želite pomoči pri vaši prisotnosti na Facebooku pa le pokličite vašega skrbnika spletnih strani in zagotovo vam bo znal pri tem primerno pomagati in svetovati.

Kristina Jug

Vodja marketinga
vse zgodbe tega avtorja