Na Editorju širimo ekipo


Ponujamo vam izredno zanimiv karierni izziv na področju projektnega svetovanja in vodenja IT projektov slovenskim podjetjem na podlagi vodilnega odprtokodnega ERPja Odoo.

Projektni svetovalec svoje delo opravlja v povezavi z naročniki, programerji in vodstvom podjetja. Večino svojih odgovornosti opravi na sedežu podjetja v Solkanu pri Novi Gorici in se redno udeležuje sestankov pri naročnikih ter preko videokonferenc. 

Vsakodnevne odgovornosti obsegajo:

  • Vodenje več sočasnih projektov s področja uvajanja poslovnih aplikacij
  • Koordinacija med naročniki in programerji, ki delajo na razvoju poslovne aplikacije
  • Priprava projektne in uporabniške dokumentacije
  • Sprotno spremljanje poteka projektov
  • Izobraževanje in svetovanje naročnikov pri uporabi poslovne aplikacije
  • Skrb za zadovoljstvo naših strank
  • Spremljanje in delegiranje podpore naših naročnikov
  • Sledenje svetovnim IT trendom na področju poslovnih aplikacij

Sprejmite izziv in se pridružite mladi a utečeni ekipi ki premika meje na področju digitalizacije in poslovanja malih in srednjih podjetji.

Pričakujemo:

Od novega sodelavca pričakujemo zanesljivo osebnost, ki zna samostojno razmišljati in opravljati naloge projektnega svetovalca. 

Za opravljanje dela je nujno dobro razumevanje različnih poslovnih procesov za različne tipologije podjetji, ki delujejo v različnih panogah. Kandidat mora tudi obvladati delo s preglednicami in podatkovnimi viri, odlično znanje angleškega jezika je pogoj.

Prednost imajo kandidati z dobrim poznavanjem vsaj enega od poslovno informacijskih sistemov kot so Microsoft Dynamics, SAP, Pantheon..., in  ki imajo izkušnje pri negovanju poslovnih partnerskih odnosov. Zaželeno je tudi osnovno znanje računovodstva.

Zahtevan je vozniški izpit B kategorije.

Ob prijavi pričakujemo skrbno pripravljen življenjepis z referenčnimi projekti, kjer ste sodelovali kot vodja projekta, pomočnik ali kakorkoli aktivno pripomogli k uspešnemu zaključku projekta/ov na področju poslovnih aplikacij ali primerljive izkušnje na delu z poslovnimi aplikacijami.

Nudimo:

Izbranemu kandidatu nudimo dinamično delo z uspešnimi in priznanimi domačimi naročniki na področju digitalizacije poslovanja. Vsem našim sodelavcem nudimo redno zaposlitev z možnostjo za nedoločen čas, stimulativno plačno politiko, veliko poslovnih in osebnih izzivov.  

Delo poteka v sproščenem in sodobno urejenem okolju, z mlado ekipo v kateri vladajo pozitivni odnosi, s fleksibilnm urnikom in veliko priložnosti za osebno rast ter izobraževanje. Novemu sodelavcu nudimo vsa potrebna orodja za uspešno opravljanje svojega dela. 

Na Editorju jemljemo zdravo delovno okolje zelo resno in skrbimo za ravnovesje med zadovoljstvom naših zaposlenih in naročnikov.

Prijave:

Vaše prijave na odprto delovno mesto sprejemamo preko sledečih portalov:

Tomaž Jug

Zgodba Tomaža Juga, direktorja spletne agencije Editor, je še ena prepričljiva zgodba o tem, kaj se zgodi, ko se združijo prirojen talent, strastno zanimanje, vztrajnost, marljivost ter zaupanje. Uresničijo se sanje. Resničnost pa lahko postane celo še boljša od sanj, če je v igri še prava mera podjetnosti ter sposobnost zaznavanja in izkoriščanja pravih priložnosti.
vse zgodbe tega avtorja

Piškotki

Ta stran uporablja piškotke, da vam lahko zagotovi delovanje in najboljšo uporabniško izkušnjo. Podatki o piškotkih so shranjeni v vašem brskalniku in jih lahko kadarkoli odstranite. Več o piškotkih si lahko preberete tukaj

Analitični piškotki

S pomočjo piškotkov Google Analytics lahko ugotavljamo potrebe in zahteve uporabnikov in izboljšujemo uporabniško izkušnjo.

Funkcionalni piškotki

Omogočajo uporabo storitev drugih ponudnikov in družbenih medijev, npr. ogled videoposnetka na YouTube kanalu.

Nujno potrebni piškotki

So nujno potrebni za delovanje spletne strani.

Dovoljujem uporabo podatkov za zgoraj navedene namene