ODOO ERP sistem za enostavno poslovanje


Editor je ponudnik Odoo rešitev za Slovenijo.
Sodobno poslovanje zahteva informirane odločitve in takojšen dostop do vseh poslovnih podatkov na enem mestu. Odoo je vodilni odprtokodni spletni ERP sistem, ki je končno na voljo tudi slovenskim podjetjem, društvom in organizacijam.

odoo logo rgb

Večina podjetij še vedno gradi svoje poslovanje na zaprtih, licenčnih sistemih ERP, ki prinašajo visoke stroške upravljanja in zastarele koncepte poslovanja. Odoo se je v zadnjih letih razvil v vodilno odprtokodno rešitev ERP, ki pokriva vse segmente poslovanja tako trgovskih, storitvenih in proizvodnih podjetij kot tudi društev in organizacij. Odoo je eden redkih sistemov ERP, ki omogoča upravljanje čisto vseh poslovnih funkcij v eni sami, enostavni, razširljivi spletni aplikaciji. Odoo lahko gostuje znotraj obstoječe infrastrukture podjetja, lahko pa deluje kot rešitev v oblaku. Ker je Odoo zasnovan kot spletna aplikacija s podporo mobilnim napravam, so vsi poslovni podatki na voljo kjerkoli in kadarkoli.

Odoo je odprtokodni ERP program, ki podpira slovensko zakonodajo


Odprtokodna licenca je novost v svetu ERP-jev, saj si do danes nismo predstavljali, da bi vodili poslovanje podjetja z odprtokodno spletno aplikacijo. Ampak časi se spreminjajo in tudi velike korporacije, kot je Danone, so uvidele prednosti odprtokodnega licenčnega modela. To med drugim pomeni, da za uporabo ERP-ja ni potrebno plačevati licenčnine, da je po implementaciji rešitev vaša in da lahko kadarkoli brez večjih težav zamenjate skrbnika svojega poslovno-informacijskega sistema. Dva milijona uporabnikov in močna razvojna skupnost zagotavljajo hiter razvoj programske rešitve Odoo.

Pokličite nas na 082 001 770
ali pišite na #EM#696f646c4460626e7c6678257f64#EM#
za implementacijo Odoo ERP sistema v vašem podjetju.


Kaj omogoča ODOO?


Odoo je edini odprtokodni ERP na slovenskem trgu, ki pokriva vse procese v podjetju v eni sami aplikaciji, od CRM-ja, prodaje, skladiščenja, proizvodnje, projektnega vodenja, upravljanja človeških virov, dopustov, potnih nalogov pa vse do računovodstva. To med drugim pomeni, da so vsi procesi med seboj povezani in da ni več potrebe po ločenih zunanjih aplikacijah. Z naprednim sistemom pravic pa je mogoče določiti za vsakega zaposlenega, kaj lahko v aplikaciji vidi in počne.

ODOO za prodajo, skladiščenje, proizvodnjo in računovodstvo


Trgovska in proizvodna podjetja lahko organizirajo skladišča, sledijo zalogam, lokacijam, inventuri, na voljo pa je popolna sledljivost izdelkov od dobavitelja do kupca. Inovativni dvostavni sistem vodenja zalog omogoča transparentno spremljanje vsakega izdelka v vsakem trenutku, tudi z uporabo črtnih kod. Sama zasnova Odooja ima vgrajene vse procese, potrebne za učinkovito, prilagojeno računovodstvo. Na voljo je slovenski kontni načrt, ki ga je mogoče popolnoma prilagoditi posameznemu podjetju, pokrite pa so vse računovodske funkcije do priprave obveznih periodičnih poročil, združljivih s slovensko zakonodajo. S sledenjem plačil je mogoča tudi samodejna priprava opominov za učinkovito izterjavo dolgov.

POS in davčna blagajna


Odoo omogoča tudi pravo blagajniško poslovanje. Podprte so vse glavne blagajniške naprave, od ekranov na dotik, termičnih tiskalnikov, dodatnih ekranov pa vse do čitalnikov črtnih kod. Blagajna je popolnoma integrirana z zalednim sistemom, kar omogoča enostavno prodajo tako neznanim kot obstoječim strankam v povezavi s CRM-jem. Odoo vsebuje lasten sistem za zbiranje točk in spremljanje ter nagrajevanje zvestobe kupcev.

Spletna zasnova blagajne Odoo omogoča tudi uporabo mobilne blagajne, kar pomeni, da lahko podjetje sprejema plačila in fakturira tudi na terenu. Še ena posebnost je tudi integracija enostavnega spletnega plačevanja prek Paypala in drugih plačilnih sistemov. Nova različica Odoojevega POS terminala prinaša tudi prilagojeno blagajno gostilniškemu poslovanju z možnostjo grafičnega razporejanja miz.

V Editorju smo razvili lasten POSbox terminal, ki nam omogoča popolno prilagoditev Odoojevega POS terminala vsakemu poslovnemu okolju, zagotavljamo pa tudi popolno združljivost z novo zakonodajo o davčnih blagajnah s povezavo na državno infrastrukturo.

odoo pos

ODOO za poslovni uspeh


V Editorju ponujamo prilagojene rešitve Odoo slovenski zakonodaji, redno pa razvijamo tudi lastne razširitve, ki omogočajo lažje poslovanje v domačem okolju.

Sodobno poslovanje zahteva fleksibilnost in hitro prilagajanje razmeram na trgu, ko pa je še podprto s hitrimi in pravilnimi informacijami, gotovo pozitivno doprinese k pozitivnemu poslovnemu uspehu, rasti in razvoju.

Pokličite nas na 082 001 770
ali pišite na #EM#696f646c4460626e7c6678257f64#EM#
za implementacijo Odoo ERP sistema v vašem podjetju.

 

Kliknite tukaj za več informacij o Odoo ERP sistemu!

Tomaž Jug

Zgodba Tomaža Juga, direktorja spletne agencije Editor, je še ena prepričljiva zgodba o tem, kaj se zgodi, ko se združijo prirojen talent, strastno zanimanje, vztrajnost, marljivost ter zaupanje. Uresničijo se sanje. Resničnost pa lahko postane celo še boljša od sanj, če je v igri še prava mera podjetnosti ter sposobnost zaznavanja in izkoriščanja pravih priložnosti.
vse zgodbe tega avtorja