Podpora za stranke podjetja Editor
Stranke, ki uporabljajo Editorjeve storitve in rešitve, kot so spletne strani in spletne trgovine na CMS myPortal, ERP Odoo ali BisON, imajo na voljo poseben naslov #EM#706e66736b7767476d6d637f637f207c79#EM# za pomoč pri morebitnih težavah ali željah po nadgradnji.
Kako oddamo zahtevek za podporo?
Za oddajo zahtevka za podporo preprosto odprite novo sporočilo v vašem e-mail odjemalcu in kot naslovnika vnesite naslov #EM#706e66736b7767476d6d637f637f207c79#EM#.
Prosimo, ne pošiljajte sporočil na osebne naslove zaposlenih, saj sporočila, ki ne pridejo v naš sistem za obravnavo zahtevkov, ne bodo zabeležena in se lahko spregledajo.
- Vaše sporočilo bo z vašimi kontaktnimi podatki ustvarilo nov zahtevek v našem Odoo modulu Služba za pomoč.
- Zahtevki se avtomatsko dodelijo zaposlenim, ki so odgovorni za reševanje zahtevkov v naši službi za pomoč.
- Odgovorna oseba bo prejela obvestilo o vašem zahtevku na svoj e-poštni naslov.
- Dnevno prejmemo tudi do 30 zahtevkov od naših strank, zato vas prosimo, da v primeru, da vaš zahtevek ni izjemno nujen, ohranite nekaj potrpljenja. Odgovorna oseba za vaš zahtevek vas bo verjetno že tekom dneva kontaktirala neposredno iz sistema.
Da bi vaše zahtevke hitreje in bolj učinkovito obdelali, vas prosimo, da se držite naslednjih napotkov:
V zadevo sporočila napišite bistvo zahtevka
Prosimo, v zadevo na kratko napišite naslov težave ali dodelave, ki jo želite urediti v vašem sistemu. Naslov nam pomaga razločevati med različnimi zahtevki istega partnerja, kar vpliva na hitrost obravnave vašega zahtevka. Poleg tega vam pomaga razumeti za kateri zahtevek so ble koriščene ure vašega skrbniškega paketa.
Z "NUJNO" označite resnično nujne zahtevke
Če prekomerno uporabljate besede, kot so NUJNO, TAKOJ, NE DELA v naslovih zahtevkov, da bi dosegli prioritetno obravnavo, se lahko zgodi, da te besede sčasoma izgubijo svoj pomen. Posledično vaš zahtevek, ki bo resnično nujen, morda ne bo obravnavan s prednostjo, ki bi jo sicer imel.
Strukturirajte sporočilo s KDO?, KJE?, KAJ? in KAKO?
Prosimo, navedite ime vašega podjetja, saj ni nujno, da je vaš e-poštni naslov že zabeležen v našem sistemu. Poleg tega navedite, za katero spletno trgovino, aplikacijo ERP ali bazo podatkov se nanaša vaš zahtevek, še posebej, če uporabljate več naših storitev. Prosimo, čim bolj natančno opišite svojo zahtevo in kaj želite, da se uredi.
Navodilo KAJ? in KAKO? dopolnite z URL naslovi, slikami in videi
Programer, ki bo reševal zahtevek bo lažje razumel v čem je težava ali nova zahteva, če poleg opisa dobi povezavo do strani/aplikacije kjer je napaka ali želite spremembo in npr kakšen zajem zaslona ali video oz primer od drugod, ki to ponazarja
Združite več manjših zahtevkov v eno sporočilo za boljšo učinkovitost
Za manjše zahteve po spremembah priporočamo, da jih združite v eno sporočilo, jih oštevilčite in uredite po vrstnem redu, v katerem želite, da se rešijo. S tem boste optimizirali porabo vašega časa za podporo.
Ne preprosto posredujte sporočil drugih podizvajalcev brez pojasnil
Če se dogovarjate z drugimi podizvajalci glede implementacije njihovih storitev v vašem sistemu in potrebujete našo intervencijo, vas prosimo, da nam pošljete vse potrebne podatke skupaj z jasnimi navodili.