S spletnim oglaševanjem do več nakupov
Linija kozmetike L'Erbolario temelji na kakovostnih naravnih sestavinah, izdelkih privlačnega videza in 30-letni tradiciji.
Izziv
L'Erbolario je kupcem na voljo tako na specializiranih prodajnih mestih kot v obstoječi spletni trgovini. Naročnik se je k nam obrnil po pomoč, kako povečati število nakupov v spletni trgovini in okrepiti prisotnost na družabnem omrežju Facebook. Spletna trgovina naj namreč prodaja!
Rešitev
Za naročnika smo v obdobju november - december 2015 testno zagnali oglaševalsko kampanjo, ki je kmalu pokazala prve rezultate.Ciljano oglaševanje na ključne besede
Oglasno kampanjo na Googlu smo zasnovali glede na izdelke in topične skupine izdelkov, ki jih naročnik ponuja (nega obraza, izdelki za sončenje, nega kosmatincev, nega najmlajših,...). Različne izdelke uporabniki iščejo na različne ključne besede, zato potrebuje vsaka topična skupina svoj nabor ključnih besed in tudi svoje prilagojene oglase. Tako lahko kupcem prikazujemo kar najbolj relevantne oglase, ki večajo možnost za konverzije. Ker smo oglaševali ravno v predprazničnem obdobju, smo interesne skupine nagovorili tudi preko oglaševanja znotraj kanala Gmail s ponudbo idej za praznična darila.
Ponovno ciljanje obiskovalcev
Ponovno ciljanje obiskovalcev
Ker ima spletna stran dovolj veliko obiskanost, smo se lahko poslužili tudi remarketing / retargeting funkcij. V tem primeru na iskalniku Google ali na omrežju Facebook ponovno nagovarjamo uporabnike, ki so obiskali našo spletno stran, jo zapustili, nato pa bodisi na Googlu ponovili iskanje ali obiskali svoj Facebook profil. Ti dve oglaševanji potekata ločeno na svojih platformah in beležita visoke CTR in tudi stopnje konverzij, saj je uporabnik z obiskom naše strani že izrazil interes po naših izdelkih oz. storitvah.
Spletno oglaševanje kot reden del marketinških aktivnosti
Spletno oglaševanje kot reden del marketinških aktivnosti
Na podlagi rezultatov testne kampanje se je naročnik odločil, da z letom 2016 spletno oglaševanje postane reden del marketinških aktivnosti naročnika. Naročniku smo za fiksni oglaševalski budget postavili oglasne kampanje na iskalniku Google. Kampanje smo razdelili v kampanje na ključne besede, display in remarketing za ponovno ciljanje uporabnikov, ki so že obiskali spletno stran in jo zapustili. Prav tako smo oglasne kampanje zasnovali na družabnem omrežju Facebook – tu smo postavili kampanje za retargeting in za gradnjo baze sledilcev. Vse oglasne kampanje redno spremljamo, optimiziramo in posodabljamo skladno s trenutnimi cilji (npr. poleti okrepitev prodaje sončne linije).
Zanašati se zgolj na organske zadetke danes ni več dovolj. S pomočjo oglaševanja na Googlu lahko kupce lovimo na specifične in predvsem relevantne ključne besede, pametno zasnovanimi oglasi s pozivi k akciji in tudi naprednimi push marketing opcijami, kot je remarketing. Večjo prodajo lahko tako dosežemo že z minimalnim vložkom v zakup oglasnega prostora.
Za izvajanje Google oglaševanja imamo pridobljen Adwords Certifikat in smo član Google Partner programa.
Rezultati
Z oglaševanjem na iskalniku Google mesečno beležimo:- povprečno 81,8 % večja obiskanost spletnih strani
- povprečno 47,8 % več opravljenih direktnih nakupov
- bolj relevantni iskalni zadetki na ključne besede
- večja prepoznavnost blagovne znamke
- rast organskih rezultatov
V preteklih mesecih je iz naslova Google oglaševanja na spletno stran prišlo dodatnih 16,446 obiskovalcev, opravljenih je bilo 67 dodatnih nakupov, povprečna cena klika pa je znašala 0,11 €.
Izboljšanje ravno tako beležimo na družabnem omrežju Facebooku:
- povečanje število sledilcev za 138%
- večja prepoznavnost blagovne znamke
- večja interakcija uporabnikov in večji nativni doseg
- večje število opravljenih direktnih nakupov iz naslova nastopa na družabnih omrežjih
Spletna trgovina potrebuje spletno oglaševanje!
Spletna trgovina mora danes aktivno iskati ljudi, ki jih zanimajo njihovi produkti. Ker se veliko nakupov in tudi zanimanj za nakup danes najprej zgodi na spletu, je nujno, da trgovino uporabnik hitro najde.Zanašati se zgolj na organske zadetke danes ni več dovolj. S pomočjo oglaševanja na Googlu lahko kupce lovimo na specifične in predvsem relevantne ključne besede, pametno zasnovanimi oglasi s pozivi k akciji in tudi naprednimi push marketing opcijami, kot je remarketing. Večjo prodajo lahko tako dosežemo že z minimalnim vložkom v zakup oglasnega prostora.
Želiš tudi ti prodati več?
Tudi tebi lahko pomagamo do večje prodaje! Izpolni spodnji obrazec ali nam pošlji sporočilo na #EM#696f646c4460626e7c6678257f64#EM#!...
Za izvajanje Google oglaševanja imamo pridobljen Adwords Certifikat in smo član Google Partner programa.