Ste pripravljeni na mobilnikom prijazni Google?


Google je uvedel nove pogoje pri rangiranju spletnih strani v organskih zadetkih. Mobilnikom prijazne spletne strani imajo prednost!
Že leta poslušamo, kako bo letos leto mobilnih rešitev... vendar sedaj lahko končno vidimo rezultate tudi na Googlu. Iskalni velikan je namreč lansiral novo - VELIKO! - posodobitev, ki se zaenkrat najbolj odraža na zadetkih iskanja na mobilnih napravah. Google sedaj mobilnikom prijazne spletne strani nagradi z značko "mobilnikom prijazna spletna stran" in tudi z višjim uvrščanjem na zadetkih iskanja!

Nasprotno pa kaznuje spletne strani, ki mobilnikom niso prilagojene tako, da jim v rezultatih iskanja na mobilnih napravah niža pozicije.

In kako Google razlikuje med mobilnikom prijaznimi in neprijaznimi stranmi?

Mobilnikom prijazne spletne strani


.... so vse tiste strani, ki upoštevajo določena pravila, kot so:
  • ne uporabljajo tehnologij, ki niso delujoče na določenih mobilnih napravah, npr. flash
  • uporabljajo besedila in fonte, ki so lahko berljiva tudi brez povečave
  • vsebino spletne strani prilagaja velikosti ekrana, da uporabnikom ni potrebno povečevati ali drseti po vsebini
  • povezave in gumbe ima postavljene na uporabniku prijazen način, da so tudi na majhnih ekranih enostavno klikabilni

Ali je vaša spletna stran mobilnikom prijazna?


Vsakdo lahko hitro in enostavno preveri, ali njihova spletna stran ustreza Googlovim najnovejšim zahtevam tako, da obišče to povezavo in vpiše naslov svoje spletne strani, trenutek počaka in že mu bo Google podal jasen odgovor.

Kovačeva kobila?

... ni bosa! Tukaj je prikaz za našo www.editor.si:

mobilnikom prijazna spletna stran


Google svari pred slabim uvrščanjem za mobilnikom neprilagojene strani!


Google se močno trudi olajšati iskanja uporabnikom na pametnih telefonih in tablicah in jim narediti boljšo uporabniško izkušnjo. Značka "mobilnikom prijazno" ("mobile-friendly") in nagrajevanje z višjimi pozicijami na mobilnih iskanjih sta le začetek in Google je zadevo vzel resno. Namreč, ne čaka, da bodo uporabniki sami testirali svojo spletno stran, ampak preko Webmaster Tools orodja pošilja opozorila spletnim urednikom, saj v primeru, da zazna težavo prikazovanja ali delovanja na mobilnih napravah, pošlje sporočilo o možnih posledicah (nižje rangiranje v mobilnih zadetkih iskanja), a tudi navodila, kako to izboljšati.


Bo 2015 mobilno leto?


Vse kaže na revolucijo. Ste nanjo pripravljeni? Vsekakor je letos skrajni čas, da začnete razmišljati tudi o izkušnji, ki jo imajo vaši kupci z vašo spletno stranjo na mobilnih napravah. 


Kako naprej?


Če vas skrbi, da vaša spletna stran ne dohaja več razvoja in tudi ne uporabnikov, nas kontaktirajte na e-mail naslov #EM#696f646c4460626e7c6678257f64#EM# ali nas pokličite na 082 001 770!
Skupaj bomo preverili, kaj lahko naredite za boljše rangiranje, boljšo uporabniško izkušnjo in - nenazadnje - boljši vtis za strica Googla!


Kristina Jug

Vodja marketinga
vse zgodbe tega avtorja