BISoN - družabni intranet, razvit v Sloveniji
BISoN predstavlja novo generacijo intranet poslovnih portalov, ki se uporabljajo prvenstveno za interno komuniciranje v podjetju. Rešitev je primerna za srednja in velika podjetja, ki želijo poenostaviti ter okrepiti dejavnost internega komuniciranja in obveščanja.
Osnovni izziv internega komuniciranja
Ena ključnih težav v večjih podjetjih je pravilno in pravočasno informiranje zaposlenih. Večina obstoječih intranet portalov je v osnovi zastarelih, saj omogočajo zgolj enostransko distribucijo statičnih informacij. Interna glasila ne nudijo dovolj ažurnih informacij o dogajanju v podjetju in niti ne možnosti reagiranja na vsebine. Objave na oglasnih deskah pa niso dovolj vidne. Zato večina podjetji danes sploh ne ve ali določene informacije sploh dosežejo zaposlene. Še težje je informacije pravilno prenašati v večjezičnih organizacijah, ki so razpršene na več lokacijah.
Sodobna interna komunikacija
BISoN vam pomaga izboljšati komunikacijo vaših zaposlenih in njihovo povezanost z vašo organizacijo.
Prednosti BISoN:
Zasebno družbeno omrežje
Ustvarite prijetno okolje, kjer vaši zaposleni sodelujejo in gradijo podobo vaše organizacije.
Boljši intranet
Vzpostavite dvosmerno komunikacijo zaposlenih z všečki, komentarji, rezervacijami in drugimi interaktivnimi rešitvami.
Intranetni koncept z družabno komponento
Edinstvene funkcije, ki pripomorejo k boljši komunikaciji znotraj vašega podjetja:
Skupnosti
Izmenjava pravih informacij s pravimi osebami ob pravem času.
Izgled
Možnost spreminjanja barv in ozadja za bolj poudarjene funkcije.
Večjezičnost
Zmanjšajte jezikovne ovire v organizaciji z večjezičnim GUI in objavami.
Mobilna aplikacija
Povečuje interakcijo, sodelovanje in prisotnost vseh zaposlenih, ne glede na lokacijo.
Več podjetij
Združitev vseh poslovnih organizacij na enem mestu.
Družbena funkcija
Možnost všečkanja in komentiranja vseh objav.
Kaj omogoča BISoN?
Na voljo so funkcionalnosti, ki lajšajo vsakodnevno interno poslovanje in so sestavni del klasičnih intranet portalov. Rezervacijski moduli omogočajo pregledno rezervacijo in upravljanje sejnih sob, voznega parka, interne knjižnice, počitniških kapacitet, letalskih vozovnic, dogodkov itd... Intranet portal pa vsebuje tudi rešitve, ki lajšajo vsakodnevno organizacijo dela kot npr. prikaz lokalnega vremena, pregleden imenik zaposlenih povezan z AD, skupni koledarski vmesnik, galerije dogodkov, distribucija dokumentov zaposlenim in še veliko več.
Sistem je podprt s sodobnimi tehnološkimi rešitvami kot npr. Active Directory dostop, integracija s Sharepoint-om, semantični iskalnik po vseh vsebinah, možnost prikazovanja vsebin na TV prikazovalnikih, razvili pa smo tudi posebno mobilno Android aplikacijo za dostop zaposlenim brez računalnika itd.
Kako deluje BISoN?
Osnovni komunikacijski del aplikacije je modeliran po vzoru družabnih omrežij: uredniki internega portala imajo možnost objavljati vsebine, galerije ter videoposnetke, zaposleni pa lahko objavljene vsebine komentirajo ter všečkajo. Objave je mogoče enostavno prevajati v več jezikov ter objavljati v različne skupnosti, tako da se vedno vsakemu zaposlenemu prikaže ustrezna vsebina glede na njihove nastavitve, objave pa je mogoče tudi časovno planirati.
Preko AD (Active Directory) integracije in SSO (Single Sign On) sistema ima vsak zaposleni takoj na voljo sebi prilagojeni profil. Zaposleni so enostavno vključeni v dogajanje znotraj podjetja, vsak zaposleni pa lahko izraža svoje mnenje o posameznem dogodku ali vsebini. Na takšen način gradimo pripadnost in povezujemo zaposlene s podjetjem. Platforma spodbuja demokratizacijo, funkcije družabnih omrežij pa omogočajo igrifikacijo delovnega mesta.