Maloprodaja v Odoo ERP
Maloprodaja v Odoo ERP omogoča upravljanje inventarja, cenikov, promocij in prodajnih naročil na enem mestu. Ta modul vam omogoča spremljanje zalog, prodajnih trendov in analizo prodajnih podatkov. Z njim lahko enostavno ustvarjate poročila o prodaji, spremljate uspešnost prodajalcev in optimizirate svoje maloprodajne procese.
Maloprodajni modul ERP, prednosti pred konkurenco
V primerjavi s konkurenco, kot sta Navision in Pantheon, Odoo ERP ponuja bolj intuitiven uporabniški vmesnik, ki olajša uporabo in hitrejše učenje sistema za zaposlene. Prinaša tudi prednosti v smislu stroškov, z nižjimi začetnimi stroški implementacije in vzdrževanja ter možnostjo prilagajanja plačljivih modulov glede na potrebe podjetja. Poleg tega Odoo ERP omogoča enostavno integracijo z drugimi poslovnimi aplikacijami in storitvami ter zagotavlja redne posodobitve in podporo, kar prispeva k učinkovitemu in zanesljivemu upravljanju maloprodajnih dejavnosti. Vsa navodila oz. video vsebine najdete tukaj.
Priprava predračuna, dobavnice, izdaje blaga in računa v Odoo.
V Odoo lahko enostavno ustvarite predračun, nato pa ga pretvorite v dobavnico za pripravo blaga in za odpremo. Po izdaji blaga ustvarite še račun na podlagi dobavnice, kar vam omogoča celovito sledljivost in urejenost poslovnih dokumentov.
Priprava predračuna
Vse se začne z vnosom stranke v CRM. Ko je ta del urejen z lahkoto dostopate do vseh poslovnih podatkov podjetja, vključno z naslovom stranke za začetek izdelave predračuna v Odoo-ju.
Dobavnica
Ker Odoo vsebuje tudi modul zaloge, imate s tem na dosegu klika, vpogled v vsa vaša skladišča oz. lokacije, kjer se nahaja vaše blago. Priprava dobavnice pa je otročje lahka za podpis in prevzem blaga.
Izdajni nalog
Ko stranka že dobi svoje plačilne pogoje je naslednja točka izdaja blaga. Tudi ta del vam v Odoo-ju ne bo delal težav.
Priprava računa za stranko
Odoo vam omogoča pošiljanje računov strankam prek elektronske pošte ter spremljanje plačil in stanja odprtih postavk znoraj aplikacije Odoo za boljše finančno upravljanje.
Digitalni podpis
Z modulom "Sign" podpis, smo vstopili v elektronsko dobo podpisovanja računov. Papir pa je ostal le še zgodovina.
Arhiviranje računov v fasciklih
ne bo več potrebno, saj se vsa vaša digitalna poslovna dokumentacija shranjuje na varno mesto.