Napredna spletna trgovina Kozmetika Erborian
Napredna spletna trgovina postavljena na platformi GoShop z integracijo z Metakocko in CRM-jem in več kot 12 različnimi orodji za promocijske aktivnosti in pospeševanje prodaje.
Naročnik
Erborian je živahna, dinamična kozmetična blagovna znamka, ki izvira iz Koreje. Njen avantgardni značaj je znan po odličnih teksturah in hibridnih izdelkih za obraz, ki kombinirajo nego in make-up. Ti izdelki so spremenili lepotne rituale aktivnih sodobnih žensk . Erborianove ekskluzivne formule so razvite v seulskem laboratoriju z uporabo najboljše, najnaprednejše, izvirne in vizionarske tehnologije. Erborianov cilj je jasen: aktivirati kožo, da postane popolna.
Izzivi projekta
Glavni izziv je bilo postaviti lokalizirano spletno trgovino, ki odraža živahno podobo in visoko kakovost svetovne blagovne znamke Erborian, prav tako pa omogočiti stranki številne možnosti pospeševanja prodaje in rešitve za merjenje rezultatov marketinških aktivnosti. Spletna trgovina ima implementirane številne napredne funkcionalnosti, najpomembnejše pa so:
Integracija z ERP in CRM sistemi
Avtomatska sinhronizacija zalog in cen, samodejni prenos naročil v ERP sistem ter sprotno preverjanje zalog. Prav tako smo izvedli avtomatsko beleženje uporabniških soglasij za marketinške aktivnosti.
Napredne možnosti akcij in promocij
Za naročnika smo po naročilu implementirali napredne funkcionalnosti v košarici in na izdelkih, ki spodbujajo prodajo, kot so: brezplačni vzorčki, darila ob nakupu, možnost pošlji kot darilo ter upsell izdelki ter različne možnosti za akcije in promocijske kode.
Posebni seznami in pristajalne strani
Naročnik samostojno ureja posebne sezname izdelkov in pristajalne strani na katerih so izpostavljeni izdelki v akciji in posebne promocije.
Rezultati projekta
Skupaj z naročnikom smo postavili napredno in sodobno spletno trgovino, ki izkorišča orodja za pospeševanje prodaje in nagrajevanja kupcev za ustvarjanje zvestobe blagovni znamki, vračilo kupcev in veča prepoznavnost blagovne znamke v lokalnem okolju.
Spletna trgovina je v kriznih časih postala nenadomestljivo prodajno orodje v luči omejitev gibanja in nakupovanja v trgovinah.
+20.000
naročil od prve objave v obdobju 4 let
+10.000
prijav na e-novice v obdobju 4 let