Vsebinski marketing


Uporabna vsebina mora biti jedro vašega marketinga. Namen vsebinskega marketinga je privabljanje in zadržanje kupcev z zanimivo vsebino. Vsebinski marketing je torej umetnost komuniciranja s kupci in uporabniki brez prodaje.
Direktni marketing se pojmuje kot povezana celota med neposredno prodajo izdelkov, zbiranjem podatkov o kupcih in gojenje dolgoročnih odnosov z njimi.

Sporočilo lahko uporabniku dostavimo na različne načine in z uporabo različnih poti in medijev. Na spletu komunikacija poteka na spletnih straneh, na družabnih omrežjih, preko elektronske pošte in mailing sporočil, preko spletnega oglaševanja in podobno.

Sporočanje preko spletnih strani


Uspešnost spletne strani je odvisna od tega, kaj in kako le-ta sporoča svojim uporabnikom. Pri tem ima velik vpliv, kako so predstavljene vsebine na spletni strani (besedila, slike). Preko besedila uporabnikom predstavimo našo zgodbo in posel, poleg tega pa to vpliva tudi na uspešen položaj na iskalnikih.

Vsebine, ki so napisane in pripravljene v skladu z zahtevami za optimizacijo spletnih strani, omogočajo visoke pozicije na iskalnikih po izbranih ključnih besedah. Vendar pa morajo biti vsebine prijazne tudi do uporabnikov, ne zgolj iskalnikov, zato morajo biti tudi enostavno berljive in razumljive.

Sporočanje preko mailing sporočil (e-mail marketing)

Neposredna pošta je eno najpogostejših orodij direktnega marketinga. Njene prednosti so natančno ciljanje različnih segmentov kupcev, preprosto testiranje učinkovitosti akcij in enostavno merjenje rezultatov akcij.

Da bi lahko vzpostavili dolgoročne odnose s kupci, mora med vašim podjetjem in njimi obstajati dialog, izmenjava informacij in pripravljenost obeh strani na dopolnjevanje odnosa. Za to morata obe strani videti določeno vrednost v vzpostavljanju odnosov - vi jo vidite v tem, da bo kupec kupoval pri vas še vrsto let in vam prinesel dodatni dobiček, kupec pa vidi vrednost odnosa v tem, da ga bolje poznate, da mu posredujete le ustrezne ponudbe, da s sodelovanjem z vami prihrani čas in denar.


Oblike vsebinskega marketinga


Kaj vse obsega vsebinski, oz. t.i. content marketing? Kot smo že omenili, sem prištevamo vsebino na spletnih straneh, vsebino in načrt mailing komuniciranja, blog objave, e-knjige in priročniki, newsletter, video vsebine, micro-videos (vine), objave na družabnih omrežjih, nagradne igre, webinarji, in še in še! 


Kako vam lahko pomagamo?


Po naročilu lahko pripravimo besedila za vašo spletno stran, ki jih prilagodimo iz vaših obstoječih vsebin spletne strani, brošur ali drugih gradiv. Pri pripravi besedil upoštevamo vaše ključne besede, prav tako vsebine pripravimo iskalnikom in uporabnikom prijazno.

Prav tako vam lahko pomagamo z načrtovanjem vaše mailing komunikacije, pomagamo vam pri vašem nastopu na družabnih omrežjih, ali vam pripravimo nagradno igro. Možnosti je nešteto. 



Pokličite nas na 082 001 793 za pogovor in svetovanje, 
ali pišite na #EM#696f646c4460626e7c6678257f64#EM#.





Piškotki

Ta stran uporablja piškotke, da vam lahko zagotovi delovanje in najboljšo uporabniško izkušnjo. Podatki o piškotkih so shranjeni v vašem brskalniku in jih lahko kadarkoli odstranite. Več o piškotkih si lahko preberete tukaj

Analitični piškotki

S pomočjo piškotkov Google Analytics lahko ugotavljamo potrebe in zahteve uporabnikov in izboljšujemo uporabniško izkušnjo.

Funkcionalni piškotki

Omogočajo uporabo storitev drugih ponudnikov in družbenih medijev, npr. ogled videoposnetka na YouTube kanalu.

Nujno potrebni piškotki

So nujno potrebni za delovanje spletne strani.

Dovoljujem uporabo podatkov za zgoraj navedene namene