67 zgodb

  • Festival goriške obrti in podjetništva 2023

    festival obrti 01
  • Editor je postal Odoo Gold Partner

    odoo gold partner 6
  • Odoo Roadshow Ljubljana

    Ljubljana 18052023
  • Pripravite se na Google Analytics 4 (GA4)

    ga4 cover 1
    Google z junijem ukinja trenutno različico Google Analytics Universal (UA) in jo nadomešča z novo verzijo GA4.
  • Obvestilo za naročnike - spremembe cen skrbniških paketov

    Skladno z našimi pogoji poslovanja vas obveščamo, da bodo s 01.01.2023 začeli veljati novi ceniki naših skrbniških paketov, vzdrževalnih pogodb in nekaterih drugih storitev.
  • Editor vam želi vesele praznike

    bozic 2
    Želimo vam lepe praznike in srečno novo leto 2023!
    Spoštovani poslovni partnerji,

    hvaležni smo, da že peto leto zapored s skupino solkanskih visokotehnoloških podjetij stopamo skupaj za dobro naše lokalne skupnosti. Tako smo tudi letos sredstva, ki bi jih sicer namenili za darila poslovnim partnerjem, donirali.

    Letos smo sredstva namenili ginekološko-porodniški službi Splošne bolnišnice "Dr. Franca Derganca" Nova Gorica, ki bo ta sredstva uporabila za nakup termostatskih omar za shranjevanje popkovnične krvi in za nakup setov za histeroskopijo.

    S tem voščilom vas vključujemo v zgodbo, v kateri solkanska podjetja vsako leto s skupno gesto vračamo dobro v lokalno okolje.

    Hvala, ker ste del naše zgodbe tudi vi,


    vaša ekipa Editor
  • Editor prejel 2 priznanji za najboljše inovacije Severno Primorske gospodarske zbornice 2022

    bison gzs1
    Srebrno priznanje in Priznanje Inovacijski izziv 2022 smo prejeli za produkt BISoN.
    V sredo, 15.06.2022 je GZS Severno Primorska gospodarska zbornica, Nova Gorica podelila priznanja najboljšim inovatorjem v regiji. Podelili so 5 zlatih, 11 srebrnih in 3 bronasta priznanja.

    S ponosom sporočamo, da smo tudi v družbi Editor osvojili 2 nagradi za produkt BISoN, družabni intranet portal za podjetja, in sicer SREBRNO PRIZNANJE in Priznanje Inovacijski izziv 2022 »Z inovacijami presegamo meje« za najboljše inovacije Severno Primorske gospodarske zbornice 2022.

    To je že tretje priznanje za inovacije, ki ga je Editor prejel za svoje inovativne produkte.

    20220615 175047

    Kaj je BISoN?


    BISoN predstavlja novo generacijo intranet poslovnih portalov, ki izboljšujejo interno komuniciranje v podjetju. Rešitev, razvita v Sloveniji, z edinstvenimi funkcijami pripomore k boljši izmenjavi informacij znotraj podjetja ter povezovanju zaposlenih. Spletna in mobilna aplikacija omogoča enostavno informiranje tako v majhnih podjetjih kot tudi v razpršenih mednarodnih korporacijah, informacije pa je mogoče enostavno deliti v več jezikih. Moderne spletne tehnologije tako presegajo meje fizičnih lokacij in omogočajo povezovanje podjetja in zaposlenih na spletu, tudi pri delu od doma.

    Rešitev je primerna za srednja in velika podjetja, ki želijo poenostaviti ter okrepiti dejavnost internega komuniciranja in obveščanja.  

    Več informacij: BISoN.cloud

    Več o razpisu in prejemnikih nagrad preberite na strani GZS tukaj.
  • Obvestilo za naročnike - spremembe cen skrbniških paketov

    Skladno z našimi pogoji poslovanja vas obveščamo, da bodo s 01.01.2022 začeli veljati novi ceniki naših skrbniških paketov, vzdrževalnih pogodb in nekaterih drugih storitev.
  • Postavitev napredne spletne trgovine Kozmetika Erborian

    Napredna spletna trgovina postavljena na platformi GO.Shop z integracijo ERP sistema in orodji za pospeševanje prodaje.

    NAROČNIK

    Erborian je živahna, dinamična kozmetična blagovna znamka, ki izvira iz Koreje. Njen avantgardni značaj je znan po odličnih teksturah in hibridnih izdelkih za obraz, ki kombinirajo nego in make-up. Ti izdelki so  spremenili lepotne rituale aktivnih sodobnih žensk . Erborianove ekskluzivne formule so razvite v seulskem laboratoriju z uporabo najboljše, najnaprednejše, izvirne in vizionarske tehnologije. Erborianov cilj je jasen: aktivirati kožo, da postane popolna.

    IZZIV

    Postaviti lokalizirano spletno trgovino, ki odraža živahno podobo in visoko kakovost blagovne znamke, prav tako pa omogoča številne možnosti pospeševanja prodaje in rešitve za merjenje rezultatov marketinških aktivnosti. Spletna trgovina potrebuje avtomatsko sledenje naročil in avtomatsko razbremenjevanje zalog.

    • rešitev za aktualnost zalog in sledenje naročil
    • možnost prijave preko družabnih omrežij
    • možnost promocijskih kod
    • avtomatizirani predračuni
    • možnost plačila z elektronskimi plačilnimi sredstvi
    • možnost oddaje mnenja izdelkov
    • napredna pravila v košarici izdelkov

    studija primera slika erborian 01

    REŠITEV

    Poleg izvedbe spletne trgovine GO.Shop z vsemi moduli, smo pripravili še druge rešitve, ki lajšajo poslovanje, pospešujejo prodajo in nagrajujejo kupce.

    • Generiranje poljubnih seznamov  izdelkov
    Posamezne izdelke lahko na podlagi značk (tags) poljubno združujemo v raznovrstne sezname, ki omogočajo še barvno individualizacijo.

    • Napredna pravila v košarici
    Znotraj košarice smo izvedli številna napredna pravila, ki nagrajujejo kupce:
    • V seštevku v košarici se za določene prage šteje akcijsko ceno, če jo izdelek ima.
    • V primeru, da uporabnik unovči PROMO kodo, katere popust je višji od popusta, ki ga nudi akcija, se upošteva višji popust, tisti, ki je najbolj ugoden za uporabnika
    • Darila ob nakupu nad določeno vrednost košarice
    • Ob določeni vrednosti košarice možnost izbire izdelka po znižani ceni

    • Integracija z ERP rešitvijo
    Dvosmerna integracija s programom SAOP omogoča ažurno posodabljanje zalog in enostavno slednje naročilom, opravljenih v spletni trgovini, znotraj programa ERP.

    REZULTATI

    Skupaj z naročnikom smo postavili napredno in sodobno spletno trgovino, ki izkorišča orodja za pospeševanje prodaje in nagrajevanja kupcev za ustvarjanje zvestobe blagovni znamki, vračilo kupcev in veča prepoznavnost blagovne znamke v lokalnem okolju.

    Spletna trgovina je v kriznih časih postala nenadomestljivo prodajno orodje v luči omejitev gibanja in nakupovanja v trgovinah.
     

    Želite tudi vi prodati več?

    Tudi vam lahko pomagamo do večje spletne prodaje! Izpolnite spodnji obrazec ali nam pošljite sporočilo na #EM#696f646c4460626e7c6678257f64#EM#!


    [form]
  • Pomembno – nova uredba DDV za spletno prodajo v EU s 01. julijem 2021

    zddv 1 2
    01. julija 2021 prične veljati nova uredba ZDDV-1 Zakona o davku na dodano vrednost, ki ureja DDV za spletno prodajo v države EU. Preverite!
  • Obvestilo za naročnike - Nov strežnik za spletno pošto

    Spoštovanje naročnike in uporabnike storitve spletne pošte obveščamo, da smo nadgradili strežnik in vmesnik za spletno pošto. Preberite, kaj morate vedeti!
    Zaradi zagotavljanja večje varnosti vaših podatkov na poštnem strežniku, smo prešli na nov strežnik in vmesnik za spletno pošto.

    Novi poštni strežnik je še hitrejši in varnejši, a za zagotavljanje varnega delovanja boste mogoče morali posodobiti vaše nastavitve v poštnem odjemalcu (Outlook, Thunderbird,...).
    To predvsem velja za uporabnike, ki imate e-poštne predale nastavljene na POP3 z zastarelimi nastavitvami.

    V kolikor v poštni predal ne prejemate sporočil, prosimo preverite vaše nastavitve in posodobite na takšen način kot prikazuje slika:

    o4


    Kot vedno lahko delovanje vašega poštnega predala preverite tako, da obiščite povezavo mail.editor.si in vpišete vaše uporabniško ime in geslo.

    V kolikor imate težave pri novih nastavitvah, pa nam to prosim sporočite na telefonsko številko 082 001 770.

  • Na Editorju širimo ekipo

    zaposlimo
    Ponujamo vam izredno zanimiv karierni izziv na področju projektnega svetovanja in vodenja IT projektov slovenskim podjetjem na podlagi vodilnega odprtokodnega ERPja Odoo.
  • Urnik delovanja med božično-novoletnimi prazniki

    Cenjene stranke obveščamo o operativnih dneh med božično-novoletnimi prazniki.
    V petek, 27.12.2019 in v petek, 03.01.2020 ne bomo operativni.

    Med božično-novoletnimi prazniki bomo tako poslovali po sledečem razporedu:

    pon 23.12.2019 odprto
    tor 24.12.2019 odprto
    sre 25.12.2019 PRAZNIK
    čet  26.12.2019 PRAZNIK
    pet 27.12.2019 ZAPRTO

    pon 30.12.2019 odprto
    tor  31.12.2019 odprto
    sre 01.01.2020 PRAZNIK
    čet  02.01.2020 PRAZNIK
    pet 03.01.2020 ZAPRTO

    Za nujne zadeve prosimo pošljite sporočilo na #EM#706e66736b7767476d6d637f637f207c79#EM#. Na nujne zahtevke bomo odgovorili v čimkrajšem času.

    Zahvaljujemo se vam za razumevanje in vam želimo prijetne praznike!
  • Obvestilo o selitvi poštnega strežnika

    Cenjene stranke obveščamo, da se pripravljamo na selitev poštnega strežnika na novo infrastrukturo.
    Selitev poštnega strežnika na novo infrastrukturo bomo izvedli v prihodnjih tednih, selitev pa je potrebna zato da še naprej lahko zagotavljamo visoko stopnjo dosegljivosti naših storitev.

    V okviru aktivnosti selitve načrtujemo tudi posodobitev paketov skrbništva in paketov elektronskih poštnih predalov, ter posodobitev Pogojev poslovanja v sistemu skrbništva. Uporabniki z večjimi poštnimi predali in naročniki na poslovnih skrbniških paketih bodo tako deležni kar 2x več prostora na strežniku za isto ceno.

    O spremembah vas bomo obvestili na vaš kontaktni email.

    Za več informacij lahko pišete na #EM#696f646c4460626e7c6678257f64#EM#
  • Zaposlimo programerja

  • GDPR: POSODABLJAMO myPortal za skladnost z GDPR z različico 2.7

    gdpr
    V skladu z uredbo (GDPR) posodabljamo tudi naš CMS urejevalnik myPortal na različico 2.7 z modulom "Zasebnost", ki bo omogočal urejanje nastavitev zasebnosti vaših spletnih uporabnikov.
  • GDPR: Pogosta vprašanja in odgovori

    gdpr
  • GDPR: VSE KAR MORATE VEDETI

    gdpr
  • GDPR: Kdo je odgovoren za pravilno implementacijo sprememb na spletnih straneh

    gdpr
    Editor je v razmerju do vas obdelovalec podatkov, vi kot upravljavec, pa ste odgovorni za skladnost z uredbo GDPR.
  • GDPR: Ali dejansko potrebujete nova soglasja uporabnikov?

    gdpr
    Uredba zahteva, da morajo po 25. maju 2018 vse tržne in prodajne aktivnosti, ki uporabljajo katerekoli osebne podatke, imeti zagotovljena potrebna soglasja uporabnikov.
  • Informacije za naročnike EDITOR na področju GDPR / ZVOP

    gdpr
    Preverite, kaj morate še urediti in kako bomo v Editorju rešili tehnično plat vaših spletnih rešitev!
  • OBVESTILO O PREHODU NA NOVE STREŽNIKE

  • Sprememba Splošnih pogojev poslovanja

  • Sprememba Pogojev poslovanja v skrbniškem sistemu Editor d.o.o.

  • Subvencija za e-poslovanje malih in srednjih podjetij

    AdobeStock 94815732
    Izkoristite razpis za NEPOVRATNA SREDSTVA za vzpostavitev ali nadgradnjo elektronskega poslovanja malih in srednjih podjetij v mednarodnem poslovanju.
    Obveščamo vas, da so na voljo nepovratna sredstva za vzpostavitev ali nadgradnjo elektronskega poslovanja malih in srednjih podjetij v obdobju 2017 - 2018 v okviru Javne agencije Republike Slovenije za spodbujanje podjetništva, internacionalizacije, tujih investicij in tehnologije.

    Namen in cilj javnega razpisa 


    Namen javnega razpisa je preko sofinanciranja upravičenih stroškov vzpostavitve ali nadgradnje elektronskega poslovanja podpreti MSP, ki lahko s prevzemom elektronskega načina poslovanja lažje vstopajo v globalne verige vrednosti in na nove trge, povečajo mednarodno konkurenčnost njihovega poslovanja, izboljšajo in pospešijo interakcijo s poslovnimi partnerji v tujini, učinkoviteje pošiljajo in zbirajo informacije ter izboljšajo odnose v celotni dobavni verigi.

    Cilj javnega razpisa z vidika Operativnega programa za izvajanje evropske kohezijske politike je z vzpostavitvijo ali nadgradnjo elektronskega poslovanja izboljšati možnosti MSP pri vstopu oziroma širitvi poslovanja na tuje trge in tako povečati njihovo mednarodno konkurenčnost.

    Višina sofinanciranja in sredstva na voljo


    Razmerje med namenskimi sredstvi EU za kohezijsko politiko in slovenske udeležbe za sofinanciranje operacij je za programsko območje Kohezijska regija zahodna Slovenija: 70 % EU : 30 % SLO in za programsko območje Kohezijska regija vzhodna Slovenija: 75 % EU : 25 % SLO.
    Sredstva slovenske udeležbe za financiranje operacije predstavljajo lastna sredstva upravičenca.

    Okvirna skupna višina sredstev, ki so na razpolago za izvedbo predmetnega javnega razpisa, znaša največ do 2.500.000,00 EUR. Sofinanciranje v okviru javnega razpisa bo potekalo na osnovi priglašene sheme de minimis pomoči »Program izvajanja finančnih spodbud MGRT – de minimis. Dodeljena sredstva za sofinanciranje posamezne operacije ne morejo biti nižja od 5.000,00 EUR in ne višja od 30.000,00 EUR. 

    Več informacij o razpisu in razpisna dokumentacija sta na voljo tukaj:

    Rok za oddajo vlog je 02.10.2017.

    Nadgradite svoje mednarodno poslovanje z nami


    Zaupajte nam vaše želje, mi pa uredimo vse potrebno! Pomagamo vam lahko pri vzpostavitvi in nadgradnji vašega e-poslovanja, prav tako vam pomagamo pri pripravi dokumentacije za razpis.


    Primer izračuna spletne trgovine na ključ GO.Shop GIGANT:

    • redna cena spletne strani z 1 tujim jezikom = 5.379,00 €
    • integracija z ERP sistemom Pantheon / Saop = 1.290,00 €
    • skupaj = 6.669,00 €
    • 70% subvencije = - 4.668,30 €
    • 30% vaša udeležba za plačilo = 2.000,70 €

    Preveri, kaj vsebuje in omogoča spletna trgovina na ključ GO.Shop, na voljo 2 različici Grand in Gigant! >



    KONFERENCA SPODBUDIMO DIGITALIZACIJO 

    Konferenca o spodbudah za e-poslovanje in digitalizacijo malega gospodarstva


    GZS organizira v četrtek 6. septembra OKROGLO MIZO na temo digitalizacije poslovanja. 
    Med gosti bo tudi direktor Editorja Tomaž Jug.
    Udeležba na dogodku je brezplačna, vendar je obvezna predhodna prijava.

    Več informacij in prijava na dogodek > 



    Imate posebne želje glede digitalizacije vašega poslovanja? 
    Kontaktirajte nas za ponudbo po meri in možnost subvencije!

    KONTAKTIRAJ NAS ZA VEČ INFORMACIJ!


    Za dodatna pojasnila glede razpisa in prijave prosimo kontaktirajte:

    email: #EM#696f646c4460626e7c6678257f64#EM#
    telefon: 082 001 770

    [form]

     

  • Vse o varni https povezavi in SSL certifikatih

    optimizacija za iskalnike
    Pri brskanju na spletu se v zadnjem času vedno pogosteje srečujemo s spletnimi naslovi, ki se začnejo z https://. Tisti, ki uporabljamo novejši brskalnik Chrome se v zadnjem času srečujemo tudi z opozorili „Not Secure“ v domenski vrstici, če brskalnik zasledi povezavo, ki ni zakodirana.
  • Digitalizacija veleprodaje

    edinet
    Razvoj mobilnih tehnologij in razcvet spletne prodaje odpirata nove priložnosti v poslovanju med podjetji. Svet stremi k digitalizaciji poslovanja, končno tudi v veleprodaji.
  • S spletnim oglaševanjem do več nakupov

    google oglaševanje
    Linija kozmetike L'Erbolario temelji na kakovostnih naravnih sestavinah, izdelkih privlačnega videza in 30-letni tradiciji.
    Nudi bogat nabor izdelkov za nego obraza, telesa in las, izdelkov za zaščito pred soncem, nego otroške kože in izdelkov za dom v elegantnih embalažah.

    Izziv

    L'Erbolario je kupcem na voljo tako na specializiranih prodajnih mestih kot v obstoječi spletni trgovini. Naročnik se je k nam obrnil po pomoč, kako povečati število nakupov v spletni trgovini in okrepiti prisotnost na družabnem omrežju Facebook. Spletna trgovina naj namreč prodaja! 

    lerbolario1

    Rešitev

    Za naročnika smo v obdobju november - december 2015 testno zagnali oglaševalsko kampanjo, ki je kmalu pokazala prve rezultate.

    Ciljano oglaševanje na ključne besede

    Oglasno kampanjo na Googlu smo zasnovali glede na izdelke in topične skupine izdelkov, ki jih naročnik ponuja (nega obraza, izdelki za sončenje, nega kosmatincev, nega najmlajših,...). Različne izdelke uporabniki iščejo na različne ključne besede, zato potrebuje vsaka topična skupina svoj nabor ključnih besed in tudi svoje prilagojene oglase. Tako lahko kupcem prikazujemo kar najbolj relevantne oglase, ki večajo možnost za konverzije. Ker smo oglaševali ravno v predprazničnem obdobju, smo interesne skupine nagovorili tudi preko oglaševanja znotraj kanala Gmail s ponudbo idej za praznična darila.

    Ponovno ciljanje obiskovalcev

    Ker ima spletna stran dovolj veliko obiskanost, smo se lahko poslužili tudi remarketing / retargeting funkcij. V tem primeru na iskalniku Google ali na omrežju Facebook ponovno nagovarjamo uporabnike, ki so obiskali našo spletno stran, jo zapustili, nato pa bodisi na Googlu ponovili iskanje ali obiskali svoj Facebook profil. Ti dve oglaševanji potekata ločeno na svojih platformah in beležita visoke CTR in tudi stopnje konverzij, saj je uporabnik z obiskom naše strani že izrazil interes po naših izdelkih oz. storitvah.

    Spletno oglaševanje kot reden del marketinških aktivnosti

    Na podlagi rezultatov testne kampanje se je naročnik odločil, da z letom 2016 spletno oglaševanje postane reden del marketinških aktivnosti naročnika. Naročniku smo za fiksni oglaševalski budget postavili oglasne kampanje na iskalniku Google. Kampanje smo razdelili v kampanje na ključne besede, display in remarketing za ponovno ciljanje uporabnikov, ki so že obiskali spletno stran in jo zapustili. Prav tako smo oglasne kampanje zasnovali na družabnem omrežju Facebook – tu smo postavili kampanje za retargeting in za gradnjo baze sledilcev. Vse oglasne kampanje redno spremljamo, optimiziramo in posodabljamo skladno s trenutnimi cilji (npr. poleti okrepitev prodaje sončne linije).

    Rezultati

    Z oglaševanjem na iskalniku Google mesečno beležimo:
    • povprečno 81,8 % večja obiskanost spletnih strani
    • povprečno 47,8 % več opravljenih direktnih nakupov
    • bolj relevantni iskalni zadetki na ključne besede
    • večja prepoznavnost blagovne znamke
    • rast organskih rezultatov


    V preteklih mesecih je iz naslova Google oglaševanja na spletno stran prišlo dodatnih 16,446 obiskovalcev, opravljenih je bilo 67 dodatnih nakupov, povprečna cena klika pa je znašala 0,11 €.

    Izboljšanje ravno tako beležimo na družabnem omrežju Facebooku:

    • povečanje število sledilcev za 138%
    • večja prepoznavnost blagovne znamke
    • večja interakcija uporabnikov in večji nativni doseg
    • večje število opravljenih direktnih nakupov iz naslova nastopa na družabnih omrežjih 

    Spletna trgovina potrebuje spletno oglaševanje!

    Spletna trgovina mora danes aktivno iskati ljudi, ki jih zanimajo njihovi produkti. Ker se veliko nakupov in tudi zanimanj za nakup danes najprej zgodi na spletu, je nujno, da trgovino uporabnik hitro najde.

    Zanašati se zgolj na organske zadetke danes ni več dovolj. S pomočjo oglaševanja na Googlu lahko kupce lovimo na specifične in predvsem relevantne ključne besede, pametno zasnovanimi oglasi s pozivi k akciji in tudi naprednimi push marketing opcijami, kot je remarketing. Večjo prodajo lahko tako dosežemo že z minimalnim vložkom v zakup oglasnega prostora.

    Želiš tudi ti prodati več?

    Tudi tebi lahko pomagamo do večje prodaje! Izpolni spodnji obrazec ali nam pošlji sporočilo na #EM#696f646c4460626e7c6678257f64#EM#!

    [form]


    Za izvajanje Google oglaševanja imamo pridobljen Adwords Certifikat in smo član Google Partner programa.

  • Kako naj podjetja izkoristijo Pokemon GO manijo

    pokemongo02
    Razen, če ste zadnje dni preživeli na osamljenem otoku, ste v medijih gotovo že naleteli na norijo, ki je ljudi obsedla z novo Pokemon GO mobilno igrico.
  • EDINET prejel srebrno priznanje za najboljše inovacije

    GZS PRIZNANJE 01
    Na XXI. srečanju gospodarstvenikov Primorske in podelitvi priznanj najboljšim inovatorjem severnoprimorske regije za leto 2016 smo prejeli SREBRNO PRIZNANJE za inovacijo EDINET.
    EDINET je poslovna aplikacija za sodobno B2B poslovanje, ki pospešuje digitalizacijo podjetja in mobilnost poslovanja. Omogoča brskanje, pregledovanje in naročanje izdelkov, pregledovanje zgodovine naročil, oddajo reklamacij, mobilno naročanje za komercialiste na terenu, oddajo ponudb v trenutku pogajanj, analitiko za poslovno odločanje in še marsikaj. Modularna zasnova in brezhibna integracija z vsemi večjimi ERP in CRM sistemi so v središču pozornosti razvijalcev.

Piškotki

Ta stran uporablja piškotke, da vam lahko zagotovi delovanje in najboljšo uporabniško izkušnjo. Podatki o piškotkih so shranjeni v vašem brskalniku in jih lahko kadarkoli odstranite. Več o piškotkih si lahko preberete tukaj

Analitični piškotki

S pomočjo piškotkov Google Analytics lahko ugotavljamo potrebe in zahteve uporabnikov in izboljšujemo uporabniško izkušnjo.

Funkcionalni piškotki

Omogočajo uporabo storitev drugih ponudnikov in družbenih medijev, npr. ogled videoposnetka na YouTube kanalu.

Nujno potrebni piškotki

So nujno potrebni za delovanje spletne strani.

Dovoljujem uporabo podatkov za zgoraj navedene namene