33 zgodb

  • Festival goriške obrti in podjetništva 2023

    festival obrti 01
  • Editor je postal Odoo Gold Partner

    odoo gold partner 6
  • Odoo Roadshow Ljubljana

    Ljubljana 18052023
  • Obvestilo za naročnike - spremembe cen skrbniških paketov

    Skladno z našimi pogoji poslovanja vas obveščamo, da bodo s 01.01.2023 začeli veljati novi ceniki naših skrbniških paketov, vzdrževalnih pogodb in nekaterih drugih storitev.
  • Editor vam želi vesele praznike

    bozic 2
    Želimo vam lepe praznike in srečno novo leto 2023!
    Spoštovani poslovni partnerji,

    hvaležni smo, da že peto leto zapored s skupino solkanskih visokotehnoloških podjetij stopamo skupaj za dobro naše lokalne skupnosti. Tako smo tudi letos sredstva, ki bi jih sicer namenili za darila poslovnim partnerjem, donirali.

    Letos smo sredstva namenili ginekološko-porodniški službi Splošne bolnišnice "Dr. Franca Derganca" Nova Gorica, ki bo ta sredstva uporabila za nakup termostatskih omar za shranjevanje popkovnične krvi in za nakup setov za histeroskopijo.

    S tem voščilom vas vključujemo v zgodbo, v kateri solkanska podjetja vsako leto s skupno gesto vračamo dobro v lokalno okolje.

    Hvala, ker ste del naše zgodbe tudi vi,


    vaša ekipa Editor
  • Editor prejel 2 priznanji za najboljše inovacije Severno Primorske gospodarske zbornice 2022

    bison gzs1
    Srebrno priznanje in Priznanje Inovacijski izziv 2022 smo prejeli za produkt BISoN.
    V sredo, 15.06.2022 je GZS Severno Primorska gospodarska zbornica, Nova Gorica podelila priznanja najboljšim inovatorjem v regiji. Podelili so 5 zlatih, 11 srebrnih in 3 bronasta priznanja.

    S ponosom sporočamo, da smo tudi v družbi Editor osvojili 2 nagradi za produkt BISoN, družabni intranet portal za podjetja, in sicer SREBRNO PRIZNANJE in Priznanje Inovacijski izziv 2022 »Z inovacijami presegamo meje« za najboljše inovacije Severno Primorske gospodarske zbornice 2022.

    To je že tretje priznanje za inovacije, ki ga je Editor prejel za svoje inovativne produkte.

    20220615 175047

    Kaj je BISoN?


    BISoN predstavlja novo generacijo intranet poslovnih portalov, ki izboljšujejo interno komuniciranje v podjetju. Rešitev, razvita v Sloveniji, z edinstvenimi funkcijami pripomore k boljši izmenjavi informacij znotraj podjetja ter povezovanju zaposlenih. Spletna in mobilna aplikacija omogoča enostavno informiranje tako v majhnih podjetjih kot tudi v razpršenih mednarodnih korporacijah, informacije pa je mogoče enostavno deliti v več jezikih. Moderne spletne tehnologije tako presegajo meje fizičnih lokacij in omogočajo povezovanje podjetja in zaposlenih na spletu, tudi pri delu od doma.

    Rešitev je primerna za srednja in velika podjetja, ki želijo poenostaviti ter okrepiti dejavnost internega komuniciranja in obveščanja.  

    Več informacij: BISoN.cloud

    Več o razpisu in prejemnikih nagrad preberite na strani GZS tukaj.
  • Obvestilo za naročnike - spremembe cen skrbniških paketov

    Skladno z našimi pogoji poslovanja vas obveščamo, da bodo s 01.01.2022 začeli veljati novi ceniki naših skrbniških paketov, vzdrževalnih pogodb in nekaterih drugih storitev.
  • Na Editorju širimo ekipo

    zaposlimo
    Ponujamo vam izredno zanimiv karierni izziv na področju projektnega svetovanja in vodenja IT projektov slovenskim podjetjem na podlagi vodilnega odprtokodnega ERPja Odoo.
  • Urnik delovanja med božično-novoletnimi prazniki

    Cenjene stranke obveščamo o operativnih dneh med božično-novoletnimi prazniki.
    V petek, 27.12.2019 in v petek, 03.01.2020 ne bomo operativni.

    Med božično-novoletnimi prazniki bomo tako poslovali po sledečem razporedu:

    pon 23.12.2019 odprto
    tor 24.12.2019 odprto
    sre 25.12.2019 PRAZNIK
    čet  26.12.2019 PRAZNIK
    pet 27.12.2019 ZAPRTO

    pon 30.12.2019 odprto
    tor  31.12.2019 odprto
    sre 01.01.2020 PRAZNIK
    čet  02.01.2020 PRAZNIK
    pet 03.01.2020 ZAPRTO

    Za nujne zadeve prosimo pošljite sporočilo na #EM#706e66736b7767476d6d637f637f207c79#EM#. Na nujne zahtevke bomo odgovorili v čimkrajšem času.

    Zahvaljujemo se vam za razumevanje in vam želimo prijetne praznike!
  • Obvestilo o selitvi poštnega strežnika

    Cenjene stranke obveščamo, da se pripravljamo na selitev poštnega strežnika na novo infrastrukturo.
    Selitev poštnega strežnika na novo infrastrukturo bomo izvedli v prihodnjih tednih, selitev pa je potrebna zato da še naprej lahko zagotavljamo visoko stopnjo dosegljivosti naših storitev.

    V okviru aktivnosti selitve načrtujemo tudi posodobitev paketov skrbništva in paketov elektronskih poštnih predalov, ter posodobitev Pogojev poslovanja v sistemu skrbništva. Uporabniki z večjimi poštnimi predali in naročniki na poslovnih skrbniških paketih bodo tako deležni kar 2x več prostora na strežniku za isto ceno.

    O spremembah vas bomo obvestili na vaš kontaktni email.

    Za več informacij lahko pišete na #EM#696f646c4460626e7c6678257f64#EM#
  • Zaposlimo programerja

  • OBVESTILO O PREHODU NA NOVE STREŽNIKE

  • Sprememba Splošnih pogojev poslovanja

  • Sprememba Pogojev poslovanja v skrbniškem sistemu Editor d.o.o.

  • Subvencija za e-poslovanje malih in srednjih podjetij

    AdobeStock 94815732
    Izkoristite razpis za NEPOVRATNA SREDSTVA za vzpostavitev ali nadgradnjo elektronskega poslovanja malih in srednjih podjetij v mednarodnem poslovanju.
    Obveščamo vas, da so na voljo nepovratna sredstva za vzpostavitev ali nadgradnjo elektronskega poslovanja malih in srednjih podjetij v obdobju 2017 - 2018 v okviru Javne agencije Republike Slovenije za spodbujanje podjetništva, internacionalizacije, tujih investicij in tehnologije.

    Namen in cilj javnega razpisa 


    Namen javnega razpisa je preko sofinanciranja upravičenih stroškov vzpostavitve ali nadgradnje elektronskega poslovanja podpreti MSP, ki lahko s prevzemom elektronskega načina poslovanja lažje vstopajo v globalne verige vrednosti in na nove trge, povečajo mednarodno konkurenčnost njihovega poslovanja, izboljšajo in pospešijo interakcijo s poslovnimi partnerji v tujini, učinkoviteje pošiljajo in zbirajo informacije ter izboljšajo odnose v celotni dobavni verigi.

    Cilj javnega razpisa z vidika Operativnega programa za izvajanje evropske kohezijske politike je z vzpostavitvijo ali nadgradnjo elektronskega poslovanja izboljšati možnosti MSP pri vstopu oziroma širitvi poslovanja na tuje trge in tako povečati njihovo mednarodno konkurenčnost.

    Višina sofinanciranja in sredstva na voljo


    Razmerje med namenskimi sredstvi EU za kohezijsko politiko in slovenske udeležbe za sofinanciranje operacij je za programsko območje Kohezijska regija zahodna Slovenija: 70 % EU : 30 % SLO in za programsko območje Kohezijska regija vzhodna Slovenija: 75 % EU : 25 % SLO.
    Sredstva slovenske udeležbe za financiranje operacije predstavljajo lastna sredstva upravičenca.

    Okvirna skupna višina sredstev, ki so na razpolago za izvedbo predmetnega javnega razpisa, znaša največ do 2.500.000,00 EUR. Sofinanciranje v okviru javnega razpisa bo potekalo na osnovi priglašene sheme de minimis pomoči »Program izvajanja finančnih spodbud MGRT – de minimis. Dodeljena sredstva za sofinanciranje posamezne operacije ne morejo biti nižja od 5.000,00 EUR in ne višja od 30.000,00 EUR. 

    Več informacij o razpisu in razpisna dokumentacija sta na voljo tukaj:

    Rok za oddajo vlog je 02.10.2017.

    Nadgradite svoje mednarodno poslovanje z nami


    Zaupajte nam vaše želje, mi pa uredimo vse potrebno! Pomagamo vam lahko pri vzpostavitvi in nadgradnji vašega e-poslovanja, prav tako vam pomagamo pri pripravi dokumentacije za razpis.


    Primer izračuna spletne trgovine na ključ GO.Shop GIGANT:

    • redna cena spletne strani z 1 tujim jezikom = 5.379,00 €
    • integracija z ERP sistemom Pantheon / Saop = 1.290,00 €
    • skupaj = 6.669,00 €
    • 70% subvencije = - 4.668,30 €
    • 30% vaša udeležba za plačilo = 2.000,70 €

    Preveri, kaj vsebuje in omogoča spletna trgovina na ključ GO.Shop, na voljo 2 različici Grand in Gigant! >



    KONFERENCA SPODBUDIMO DIGITALIZACIJO 

    Konferenca o spodbudah za e-poslovanje in digitalizacijo malega gospodarstva


    GZS organizira v četrtek 6. septembra OKROGLO MIZO na temo digitalizacije poslovanja. 
    Med gosti bo tudi direktor Editorja Tomaž Jug.
    Udeležba na dogodku je brezplačna, vendar je obvezna predhodna prijava.

    Več informacij in prijava na dogodek > 



    Imate posebne želje glede digitalizacije vašega poslovanja? 
    Kontaktirajte nas za ponudbo po meri in možnost subvencije!

    KONTAKTIRAJ NAS ZA VEČ INFORMACIJ!


    Za dodatna pojasnila glede razpisa in prijave prosimo kontaktirajte:

    email: #EM#696f646c4460626e7c6678257f64#EM#
    telefon: 082 001 770

    [form]

     

  • Vse o varni https povezavi in SSL certifikatih

    optimizacija za iskalnike
    Pri brskanju na spletu se v zadnjem času vedno pogosteje srečujemo s spletnimi naslovi, ki se začnejo z https://. Tisti, ki uporabljamo novejši brskalnik Chrome se v zadnjem času srečujemo tudi z opozorili „Not Secure“ v domenski vrstici, če brskalnik zasledi povezavo, ki ni zakodirana.
  • Digitalizacija veleprodaje

    edinet
    Razvoj mobilnih tehnologij in razcvet spletne prodaje odpirata nove priložnosti v poslovanju med podjetji. Svet stremi k digitalizaciji poslovanja, končno tudi v veleprodaji.
  • Kako naj podjetja izkoristijo Pokemon GO manijo

    pokemongo02
    Razen, če ste zadnje dni preživeli na osamljenem otoku, ste v medijih gotovo že naleteli na norijo, ki je ljudi obsedla z novo Pokemon GO mobilno igrico.
  • EDINET prejel srebrno priznanje za najboljše inovacije

    GZS PRIZNANJE 01
    Na XXI. srečanju gospodarstvenikov Primorske in podelitvi priznanj najboljšim inovatorjem severnoprimorske regije za leto 2016 smo prejeli SREBRNO PRIZNANJE za inovacijo EDINET.
    EDINET je poslovna aplikacija za sodobno B2B poslovanje, ki pospešuje digitalizacijo podjetja in mobilnost poslovanja. Omogoča brskanje, pregledovanje in naročanje izdelkov, pregledovanje zgodovine naročil, oddajo reklamacij, mobilno naročanje za komercialiste na terenu, oddajo ponudb v trenutku pogajanj, analitiko za poslovno odločanje in še marsikaj. Modularna zasnova in brezhibna integracija z vsemi večjimi ERP in CRM sistemi so v središču pozornosti razvijalcev.

  • Obvestilo za uporabnike elektronske pošte

    Pomembno obvestilo za vse naše odjemalce elektronske pošte!
    Spoštovane stranke in uporabnike naše elektronske pošte obveščamo, da smo bili danes iz varnostnih razlogov primorani nepričakovano nadgraditi naše mail serverje. 
    Novi strežniki za elektronsko pošto omogočajo uporabo elektronskih poštnih predalov po zadnjih varnostnih standardih, za to pa zahtevajo bolj stroge varnostne nastavitve v vaših elektronskih poštnih predalih, kar boste nekateri uporabniki morali posodobiti - potrebno je v nastavitvah omogočiti varno povezavo SSL/TSL.

    Vaši elektronski poštni računi bi sedaj že morali biti vsi delujoči. Če mailov še ne prejemate, poskusite najprej zapreti / ponovno odpreti vaš poštni predal. Če to ne deluje, bo potrebno preveriti vaše nastavitve poštnega predala. 

    V času, ko posodabljate vaše nastavitve, lahko do pošte dostopate preko webmaila https://mail.editor.si/ z vašim uporabniškim imenom in geslom. 

    Če imate še vedno težave nas prosim pokličite na 082 001 770 in skupaj bomo šli čez vaše nastavitve.
  • Google spremenil prikaz iskalne strani!

    google adwords 2
    V februarju je Google presenetil s posodobitvijo izgleda strani rezultatov iskanja. Navidezno majhna sprememba pa prinaša skrite posledice.
  • Zaposlimo: Projektni vodja

    zaposlimo
    Se nam pridružiš?
    Si izkušen/a vodja projektov z razumevanjem IT panoge in poslovnih procesov? Pridi na razgovor, zaupaj nam svojo zgodbo. Skupaj lahko dosežemo nove višave.

    Prijave preko Portala Moje Delo so zaključene.

  • Obvestilo: Davčne blagajne

    davčne blagajne
    Januarja je po zakonu postala obvezna uporaba davčnih blagajn, kar velja tudi za spletno prodajo!
    Pojem sistema davčnih blagajn se uporablja za postopek davčnega potrjevanja računov, ki ga ureja Zakon o davčnem potrjevanju računov (v nadaljevanju ZDavPR). 

    Vsi zavezanci še niso vključeni v sistem, dnevno pa se davčno potrdi že preko 2 milijona računov. 

    V skladu z zakonom je potrebno davčno potrditi vsak račun, ki je plačan z gotovino. Davčno potrjevanje računov je pridobitev enkratne identifikacijske oznake računa od davčnega organa za vsak račun, plačan z gotovino, ki predstavlja potrdilo, da je bil ustvarjen promet pri gotovinskem poslovanju prijavljen davčnemu organu v dejanskem obsegu in ga zato ni mogoče naknadno prirediti z namenom utaje davka. 

    Zakon tudi opredeljuje, da mora vsak subjekt, ki posluje z gotovino, svoj prodajni prostor opremiti z obvestilom o obveznosti izdaje računa, ki izgleda tako:

    davcne blagajne 02

    To velja tudi za SPLETNO PRODAJO, oz. spletne trgovine. Zato mora zavezanec obvestilo objaviti na svoji spletni strani, kjer lahko kupec opravi spletni nakup oziroma naročilo spletnega nakupa.


    Če vaša spletna trgovina še ni opremljena s tem sporočilom priporočamo, da to nemudoma storite.

    Lastniki Editor spletnih trgovin boste potrebne informacije prejeli na svoj e-poštni naslov.


    Še nimate urejenega sistema za davčne blagajne? Preverite našo celovito ODOO ERP rešitev, ki je prilagojena slovenski zakonodaji in spletnemu poslovanju.


  • Editor finalist za Netko 2015

    izdelava spletnih strani
    S projektom Unikaten.si smo se uvrstili v finale najodličnejših slovenskih digitalnih projektov Netko 2015.
    Unikaten.si je prav poseben projekt, pravzaprav slovenski marketplace po vzoru mednarodne Etsy. 

    Zaradi zares unikatnega projekta smo se odločili sodelovati na natečaju slovenskih spletnih oskarjev Netko in se tudi uvrstili med finaliste v kategoriji Produkti in blagovne znamke.
    Čestitamo trudu naše ekipe in trdnem delu našega naročnika. 

    To je sicer že naša tretja uvrstitev med finaliste, s čimer dokazujemo inovativne ideje in kakovostno izvedbo naših projektov.


    Netko 2015 finalist

    Več o projektu Unikaten.si lahko preberete tukaj >>


  • B2B prodaja v dobi interneta

    edinet
  • ODOO ERP sistem za enostavno poslovanje

    odoo
  • Na pomoč, Google me ne najde!

    oglasevanje za iskalnike sem
  • Ste pripravljeni na mobilnikom prijazni Google?

    optimizacija za iskalnike
    Google je uvedel nove pogoje pri rangiranju spletnih strani v organskih zadetkih. Mobilnikom prijazne spletne strani imajo prednost!
  • Obiskali smo IBM Innovation Center

  • Poleti uredite spletne strani

    Redno posodobljena spletna stran vam prinaša obiskovalce, posel in nenazadnje, tudi boljše rangiranje na iskalnikih!

Piškotki

Ta stran uporablja piškotke, da vam lahko zagotovi delovanje in najboljšo uporabniško izkušnjo. Podatki o piškotkih so shranjeni v vašem brskalniku in jih lahko kadarkoli odstranite. Več o piškotkih si lahko preberete tukaj

Analitični piškotki

S pomočjo piškotkov Google Analytics lahko ugotavljamo potrebe in zahteve uporabnikov in izboljšujemo uporabniško izkušnjo.

Funkcionalni piškotki

Omogočajo uporabo storitev drugih ponudnikov in družbenih medijev, npr. ogled videoposnetka na YouTube kanalu.

Nujno potrebni piškotki

So nujno potrebni za delovanje spletne strani.

Dovoljujem uporabo podatkov za zgoraj navedene namene